Skip to main content

Na al meerdere keren contact met de klantenservice, die blijkbaar totaal geen kennis van zaken, te hebben gehad. hier maar eens proberen.

Ook bij mij loopt alles vast bij het activeren, en staan er inmiddels 4 abonnementen te wachten op configuratie . Bij eentje staat het tandwiel constant te draaien en de andere 3 kunnen niet verwijderd worden.

alles up to date.

Hi @multisim activeren! Welkom op het forum.

Via de postcode en het huisnummer in je profiel zie ik een aantal mobiele abonnementen. Wil je voor de zekerheid nog het klantnummer of mobiele nummer toevoegen? Voor het mobiele nummer op je naam zie ik namelijk geen multisim. En ook geen aanvraag om dit in orde te maken.

Als je al wel een bestelling hebt gedaan, wil je dan laten weten op welke manier je dat hebt gedaan? Of je daarbij de stappen op onze website hebt gevolgd? En bij welke stap je eventueel vastloopt?


Hi Bram_

 

 

Ik heb mijn gegevens aangevuld.

( Ik ben nieuw hier op het forum dus was nog aan het uitzoeken hoe ik een bericht toe moest voegen onder het forum multisim, vandaar meerdere vraag verzoeken. Excuses voor deze -)! ) 

Het betreft dus een aanvraag voor de mulltisim apple watch ultra , bij het aanmelden van mijn watch heb ik via mobiel netwerk dus aangemeld. met toen een melding: probeer later opnieuw. Deze blijft hier dus op hangen.. Sinds gisteren staat er nu wel mijn telefoonnummer onder.

 


@multisim activeren ik heb het voor je doorgezet. Zodra er een oplossing is wordt je op de hoogte gesteld. 

Ook wil ik je adviseren tot die tijd ons topic over multisim in de gaten te houden. Daar staat meer algemene informatie hierover. 

Excuus voor de overlast!


@Bram_ ik ben een paar weken geleden gebeld door technische dienst, die ging het één en ander uitzoeken. Nooit meer iets van gehoord. Nog steeds een tandwiel met activeren, en drie maal een abonnement eronder met “Niet mogelijk om wijziging mobiel abonnement te voltooien. Je mobiele abonnement kon niet worden geconfigureerd . Probeer later opnieuw!

Is er al meer nieuws over deze teleurstellende slecht op de markt gebracht produkt.


Hi @multisim activeren! Ik zie dat er weldegelijk belpogingen worden gedaan. Ik zie in het ticket dat meerdere keren wordt aangegeven dat het op het moment van bellen niet goed uitkomt. 

Wil je bevestigen dat je het zelf bent die dit aangeeft? 


@Bram_ dan hebben ze niet het juiste nummer denk ik. Geen gemiste oproepen gehad . Gaat niet helemaal goed denk ik.


@multisim activeren zou je in dat geval voor de zekerheid willen bevestigen dat het mobiele nummer in je profiel klopt? Ik zie namelijk wel dat dit hetzelfde nummer is als dat we als contactnummer hebben. 


@Bram_  mijn nummer is correct bij mijn profiel.


Misschien een schot voor open doel, maar aangezien ze ( waarschijnlijk, maar niet altijd ) anoniem bellen zou het kunnen dat je telefoon geblokkeerd staat op onbekende bellers? Staat de mijne namelijk ook en wordt dan omgeleid naar voicemail en ze krijgen je dan inderdaad niet te pakken?


@albert2110 ik meende dat ze bellen met een 088 nummer. Maar dat weet ik niet helemaal zeker. 

Wel heb ik voor je overlegd. Wil je nog eens proberen een aanvraag te doen? En hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Als het goed is moet deze nu wel gewoon doorlopen en het activeren direct lukken. 


Hoi,ik heb zelf geen problemen met de multisim en werkt naar behoren..

Mijn post was een mogelijke oplossing voor de bel kwestie van de topic starter..

Maar heb in ieder geval de Multsim opnieuw geïnstalleerd ( schrok me een hoedje van de sms 😂😂) en werkt nu ook zoals daarvoor 😉