Skip to main content

Tijdens het activeren van mijn multisim op een i watch bij mijn nieuwe iPhone 14 blijft de activatie hangen, bij mijn vorige iPhone 12 was het destijds zo gepiept, nu al verschillende keren klantenservice gebeld en naar de winkel geweest, echter is er geen oplossing voor gevonden, hoe nu verder? 

 

Ik loop hier nu ook tegenaan, niemand van de klantenservice kan me helpen, hopelijk dat het met 5 dagen is opgelost….

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hoi @Bertus64, welkom op ons forum! Is er in de tussentijd nog iets veranderd aan de situatie? Had je hem ook al verwijderd en opnieuw toegevoegd?

We hebben hier ook een handig topic over!

Soms kan het gebeuren dat de order vastloopt en kan het even wat langer duurt. Als er na een paar werkdagen niks aan verandert kun je hier het beste even over bellen met ons op 0800-0402


Hoi Thomas,

Nee, er is nog niets veranderd, de activatie is nog steeds aan het laden, nu vanaf vrijdag het geval, als er morgen nog niets is veranderd dan bel ik even naar het nr dat je opgaf.

En ja, ook al verwijderd en opnieuw toegevoegd, veranderd er niets aan, blijft op KPN NL activeren staan…


Ik heb hetzelfde probleem @Bertus64 , maandag geactiveerd en blijft ook hangen net zoals bij jou. Ze zeggen dat je 5 werkdagen moet wachten en dan pas kunnen ze een ticket voor je aanmaken.


Klopt, ik heb net gebeld, als het dan nog steeds niet werkt kan ik aanstaande donderdag een ticket aan laten maken….Het zou toch simpeler moeten kunnen, maarja, vertrouwen houden maar! 🙏🏼


Hoi Thomas, het probleem van doorlopen activatie is nog steeds niet opgelost, donderdag 23 feb heb ik gebeld met KPN klantenservice na vier verschillende medewerkers snapte eindelijk de vijfde waar ik het over had en is er een ticket aangemaakt naar de 2e lijn medewerkers..

Echter is er dus nog niets veranderd, hoelang moet ik nu nog wachten tot multisim eindelijk eens een keer gaat werken op mijn Apple Watch?

ik hoop dat jij het voor me kan oplossen, dit is natuurlijk waardeloos!


Hoi @Bertus64, ik vermoed dat het ticket al wel in behandeling is maar ik kan altijd even meekijken natuurlijk. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Goedemorgen Thomas,

Ik heb mijn profiel aangevuld, (klantnummers, adres, etc) als het niet genoeg is dan hoor ik het wel.

 

vriendelijke groeten,

Bert Post 


Bedankt voor je gegevens @Bertus64, ik zie dat mijn collega's van de klachtenafdeling gisteren het ticket nog open gehad hebben en de constatering was dat ze er nog mee bezig zijn.  Inhoudelijk kan ik er verder niet veel meer over zeggen maar zij houden jou op de hoogte!


Bedankt voor de hulp Thomas, ik wacht het even af! 


Beste @Thomas ,

Ik kreeg net een sms bericht van kpn dat mijn multisim klaar voor gebruik is, echter loop ik weer tegen problemen aan, als ik het wil configureren dan krijg ik de melding dat de multisim al in gebruik is op een andere Apple Watch?

dat is raar want ik heb maar 1 Watch, inmiddels al 2 keer losgekoppeld van mijn iPhone en als nieuwe Watch ingesteld met steeds hetzelfde resultaat, beheer KPN-NL account kan ik nergens vinden….

Eigenlijk ben ik na een maand nog geen steek verder gekomen, dit is het probleem waar ik vanaf dag 1 tegenaan loop!

Hoe nu verder, om moedeloos van te worden, hopelijk kan je me helpen.

 


Ah dat schiet niet op inderdaad, ik verwijder hem even van je abonnement, dit kan even een paar uur duren. Als dit volledig verwerkt is krijg je daar bericht over, zou je hem dan nog eens willen toevoegen?


Het probleem is opgelost @Thomas , de apple watch is eindelijk verbonden met multisim….

Heel veel dank voor je hulp, je hebt me echt perfect geholpen!

Alvast een fijn weekend,

Bert


Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling Bert! Fijn dat het werkt!


Het probleem is opgelost @Thomas , de apple watch is eindelijk verbonden met multisim….

Heel veel dank voor je hulp, je hebt me echt perfect geholpen!

Alvast een fijn weekend,

Bert

Hallo Bertus, hoe is dit uiteindelijk verholpen?