Skip to main content

Goedenavond,

 

ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Zelf heb ik precies het zelfde probleem. Ik probeerde een multisim aan te vragen via de watch app van apple en bij mij blijft hij ook al een aantal dagen steken op deze melding. 
 

groetjes,

max

 

Admin: afgesplitst

Hallo @Maxvannus, wat jammer om te lezen dat het nog steeds niet verwerkt is! Hij blijft hangen op het zandlopertje met ‘we zijn ermee bezig’? Ik zie dat de order inderdaad nog niet verwerkt is. Normaliter gebeurt dat direct en als dat niet zo is, wordt dit handmatig opgepakt. Dat kan 5 werkdagen duren helaas. Als het aankomende vrijdag nog niet verwerkt is, wil je het me dan laten weten? Ik ga er dan verder voor je achteraan. 


Goedemorgen,

Ik besef mij dat het nog ochtend is. Maar tot op heden werkt het nog niet. 

Groetjes,

Max


Inmiddels avond en deze vrijdag heeft nog niet voor wonderen gezorgd. 


Ik zie het inderdaad, heel vervelend! Ik heb een ticket voor je aangemaakt, die wordt binnen 2 werkdagen opgepakt! Zelf zal ik het ook even in de gaten houden.


Tot op heden wederom niets veranderd. Wel heeft een medewerker mij verteld de aanvraag te annuleren en daarna kon ik na een uur weer opnieuw een multisim aanvragen. Echter blijft het zandlopertje staan en is de situatie ongewijzigd. Wat is hier aan de hand?

 

 


Wat rot dit.. Ik zie dat mijn collega's er wel mee bezig geweest zijn maandag, maar dat het inderdaad nog niet opgelost is. Het zou deze week wel opgelost moeten zijn. In de tussentijd zou ik het toch even afwachten in plaats van het nog eens weer te deactiveren en te activeren. Dat levert doorgaans alleen meer vertraging op 😞. Mijn excuses voor het ongemak!


Er zit inderdaad niets anders op. het annuleren was op aanraade van een KPN collega. advies trek ik niet in twijfel als leek. 


Helemaal begrijpelijk hoor! Het was zeker geen verwijt, meer een verzoek vanuit mijn kant 🙂


Ik kreeg net een bericht dat het een en ander geactiveerd was. nu nog wachten op signaal. dank alvast voor de moeite.


Werkt het inmiddels naar behoren, @Maxvannus?


Alles werkt, bedankt.