Skip to main content

@Remco_  @collega’s van Remco  Kunnen jullie bij mij ook eens kijken😉

Ook bij mij blijft de melding 'Deze Multisim is al in gebruik op een andere smartwatch' opkomen.

 

Ik heb vandaag 2 x een half uur aan de telefoon gehangen met de KPN helpdesk.

Met als resultaat dat ze mijn mobiele abonnement hadden beëindigd ipv de multisim te ontkoppelen.

Na een tweede telefoontje hebben ze het beëindigen van het mobiele abonnement ongedaan gemaakt.

De Dame in kwestie vertelde dat ze ook de ontkoppeling in orde ging maken ik moest wachten op een email bevestiging maar die heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

Ik wilde de Multisim ontkoppelt hebben omdat de Apple Watch Ultra (welke een maand geleden bij KPN is aangekocht) defect is geraakt. deze is door Apple vervangen voor een nieuwe.

Tijdens het innemen bij Apple heb ik de Apple Watch Ultra ontkoppelt via de telefoon. Dit gaf een foutmelding maar de Watch was niet meer zichtbaar, volgens Apple gebeurt dit wel vaker maar dat zou niets uitmaken...

 

Groeten Hans

 

@snowboardman Welkom op het forum! Ik heb even een apart topic voor je aangemaakt en ik kijk hier graag even met je naar. Even als dubbelcheck: het betreft dus het nummer in jouw profiel en het werkt op dit moment nog niet? Geef je mij toestemming om die te ontkoppelen?


Ja dat klopt het betreft het nummer in het profiel. 
Je hebt toestemming om die te ontkoppelen
Ik heb zojuist nog geprobeerd maar het werkt nog niet. Nog steeds de melding 'Deze Multisim is al in gebruik op een andere smartwatch' 


Ik heb het ontkoppeld. Zou je over een paar uurtjes eens kunnen testen of je dan wel kunt koppelen? Ik hoor graag of het gelukt is 🙂


Ga ik doen. 
ik heb het ontkoppelings bericht ontvangen. 
 


Dan hoor ik graag of het gelukt is 🙂


@Remco_ 

Het werkt weer als vanouds 😋 

Bedankt!


Dat zijn goede berichten! Fijn dat het weer werkt 🙂