Via X (oude Twitter) al contact gehad met een medewerker, die komt niet verder en verwijst mij naar een KPN winkel. Dit is verspilde moeite, gezien de vele problemen met de Multisim die ik op het forum tegenkom;
Ik had een iPhone 14 Pro Max met een Apple Watch 7 eraan gekoppeld met Multisim van KPN.
In de Apple Watch-app heb ik keurig de Multisim verwijderd zoals het hoort volgens de instructies. Ik heb de Watch losgekoppeld van mijn Apple ID, nergens kwam de Watch nog tevoorschijn. De Watch is inmiddels ook verkocht en dus niet meer in mijn bezit.
Mijn nieuwe toestel, de Galaxy S24 Ultra, gebuik ik i.c.m. de Galaxy Watch Ultra nu.
De Ultra wil ik ook weer gebruiken met Multisim. Je raadt het al; het koppelen hiervan lukt niet. Ik krijg steeds de melding dat Multisim al aan een andere Watch is gekoppeld. Dit is niet meer zo.
De medewerker via X zegt Multisim te hebben verwijderd, gereset, etc., maar niks werkt.
Ik ben ervan overtuigd dat de fout ergens in de KPN systemen zit, dus probeer ik het hier.
Kun je ervoor zorgen dat ik de Multisim kan activeren op mijn nieuwe Galaxy Watch Ultra?