Skip to main content
Vraag

Multisim activeren lukt niet (niet in het land beschikbaar)

  • 27 april 2024
  • 27 reacties
  • 1055 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 9 september 2024

@Robijno1985 ja het is verschrikkelijk. Ik ben sinds juni bezig en ook nog geen stap verder. Ook met de ultra s22 en watch 5 lte.. 

Ook een ticket aangemaakt en op heden nog steeds niets over gehoord.. 


Marylou90 schreef:

@Robijno1985 ja het is verschrikkelijk. Ik ben sinds juni bezig en ook nog geen stap verder. Ook met de ultra s22 en watch 5 lte.. 

Ook een ticket aangemaakt en op heden nog steeds niets over gehoord.. 

Waar ik achter ben gekomen is dat dit voorkomt bij klanten die een Buitenlandse Watch hebben gekocht(in nederland). Als de carrier bijvoorbeeld Duits is dan zal de Multi sim niet geïnstalleerd kunnen worden omdat deze niet onder de EU carrier valt.
U zou dit kunnen controleren doormiddel van een IMEI check, en vervolgens te kijken naar Carrier. Edit: Het IMEI nummer kunt u terugvinden bij instellingen(tandwiel), en dan "About watch” (over dit toestel).
Samsung IMEI Checker – Check Warranty, Carrier, Model, Purchase Date & More (unlockboot.com)