Skip to main content

@Remco_ Hoi Remco, ik heb hetzelfde. Er is denkik iets misgegaan bij het resetten van mijn vorige galaxy watch en ik kan mijn multisim nu niet toevoegen aan mijn nieuwe Watch 6 classic.   

Ik kan geen optie in Galaxy Wearable/Mijn KPN vinden om de multisim van de oude smartwatch te ontkoppelen en ik heb hem helaas niet meer.

@Tom-e Hoi Tom ik heb even een apart topic voor je aangemaakt zodat we even samen opzoek kunnen naar een oplossing. Het betreft dus het nummer in jouw profiel en je hebt daar nog geen oplossing voor gevonden? Ontvang je ook iets van een foutmelding wanneer je de sim probeert te activeren op de nieuwe watch?


Dag Remco, dat klopt inderdaad. De melding die ik krijg is dat de esim al action is op een andere smartwatch.  

Ik heb tot op he'd geen optie gevonden via samsung of KPN om hem weer vrij te maken zodat ik hem kan toevoegen.


Geef je mij dan toestemming om de registratie te verwijderen onder het betreffende nummer in jouw profiel? Dan kun je hem binnen enkele uren weer activeren.


Hoi Remco,  

 

Bij deze geef ik toestemming om de multisim registratie te verwijderen! 

 

Dankjewel!


Kleine moeite hoor. Dat is bij deze gedaan. Je kan binnen enkele uren opnieuw proberen te activeren 🙂


@Tom-e Ik ben even nieuwsgierig, is het nog gelukt? 


Yes! Het is gelukt hoor. Dankjewel!


Kijk, das mooi om te horen! Fijn dat het weer werkt. Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!