Skip to main content
Beantwoord

Multisim activeren lukt niet omdat deze al actief is

• August 6, 2023
  • 8 reacties
  • 121 keer bekeken

@Remco_ Hoi Remco, ik heb hetzelfde. Er is denkik iets misgegaan bij het resetten van mijn vorige galaxy watch en ik kan mijn multisim nu niet toevoegen aan mijn nieuwe Watch 6 classic.   

Ik kan geen optie in Galaxy Wearable/Mijn KPN vinden om de multisim van de oude smartwatch te ontkoppelen en ik heb hem helaas niet meer.

Beste antwoord door Remco van KPN

Kleine moeite hoor. Dat is bij deze gedaan. Je kan binnen enkele uren opnieuw proberen te activeren :-) . 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Tom-e Hoi Tom ik heb even een apart topic voor je aangemaakt zodat we even samen opzoek kunnen naar een oplossing. Het betreft dus het nummer in jouw profiel en je hebt daar nog geen oplossing voor gevonden? Ontvang je ook iets van een foutmelding wanneer je de sim probeert te activeren op de nieuwe watch?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 7, 2023

Dag Remco, dat klopt inderdaad. De melding die ik krijg is dat de esim al action is op een andere smartwatch.  

Ik heb tot op he'd geen optie gevonden via samsung of KPN om hem weer vrij te maken zodat ik hem kan toevoegen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Geef je mij dan toestemming om de registratie te verwijderen onder het betreffende nummer in jouw profiel? Dan kun je hem binnen enkele uren weer activeren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 7, 2023

Hoi Remco,  

Bij deze geef ik toestemming om de multisim registratie te verwijderen! 

Dankjewel!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 7, 2023

Kleine moeite hoor. Dat is bij deze gedaan. Je kan binnen enkele uren opnieuw proberen te activeren :-) . 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Tom-e Ik ben even nieuwsgierig, is het nog gelukt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 8, 2023

Yes! Het is gelukt hoor. Dankjewel!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Kijk, das mooi om te horen! Fijn dat het weer werkt. Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!