Hallo Ronnie,
Ik ervaar dit probleem al twee weken en ben inmiddels al twee Apple Watches en sim only abonnementen verder.
Â
Hebben wij overeenkomsten?
Â
Ik heb een KPN account met een persoonlijk nummer. Deze gebruik ik niet voor de Watch. Ik heb een sim only aangevraagd puur om voor de Watch te gebruiken. Deze gaat namelijk naar mijn dochter. Het telefoonnummer is wel aan mijn account toegevoegd. Maar dit is administratief.Â
Â
Ik heb een sim only zonder data aangevraagd, omdat ik de data van mijn persoonlijk nummer kan delen.Â
Â
Wat is jouw situatie? Ik hoor het graag, omdat KPN geen oplossing kan bieden. Wellicht kunnen we elkaar helpen?
Goedenavond Haantje de voorste,
Â
ik ben vandaag in kpn winkel geweest, Â hebben het ook niet kunnen oplossen voor mij, daarna nog 1 keer gebeld en heb het nu opgegeven! Ze hebben mijn abbo geannuleerd. Heb nu Odido sim only besteld, als die binnen is bestel ik multisim voor mijn Apple Watch. Helaas allemaal had het liever anders gezien.
Is wel wat duurder. Goedkoopste sim only abo met onbeperkt bellen en 2 Gb aan data is 16,50 euro.
Daarboven komt nog 5 euro per maand aan multisim en dan de Apple Watch nog…
Â
Eens?
Ik heb wat korting omdat ik daar een abbo voor mijn zoon heb lopen!Â
10 plus 10 GB extra onbeperkt bellen 300 mbit download voor 16.50Â
Ok, maar die Watch is dus voor jou?
Kon zijn dat je delen met gezin had ingesteld en de Watch had geconfigureerd voor je zoon. Dat zorgt voor bepaalde beperkingen bij Apple. Wat weer een blokkade bij de KPN dienst kan triggeren.Â
Nee hoor Watch is voor mij
Dank voor je reacties! Ik wens je veel succes
Dank je, en jij ook bedankt voor je reactiesÂ
Hè wat jammer dit ​@Ronnie g. Ik lees dat je een andere oplossing gevonden hebt; jammer maar begrijpelijk na alle inspanningen, en ik hoop dat 't gauw alsnog werkt zoals je graag wilt.
Voor jou ​@Haantje-De-Voorste, we hebben veel informatie verzameld in ons e-sim artikel. Ik hoop dat je daarmee verder komt. Zo niet, maak je dan een eigen topic aan? Op die manier kunnen we je het beste verder helpen hier in de community.
​@Alexandra van KPNÂ
Â
Is dit een grap? Dat je mij verwijst naar een artikel over eSim? Wellicht bedoel je het goed, maar dit valt verkeerd. Ik ben twee sim only abonnementen en Apple Watches verder. Heb nu alles wederom gecanceld. Alles stond goed, zowel telefoon als horloge waren voorzien van de laatste IOS versies. Etc etc.
Wellicht eerst even de logs lezen van alle callcenter medewerkers, die mij de afgelopen twee weken gesproken hebben. En ook van de speciale afdeling ‘Network Services Support Desk’.
GroetjesÂ
Het is een goed bedoelde reactie met een verwijzing naar een plek waar we meer informatie verzameld hebben ​@Haantje-De-Voorste.
In je profiel hier op het forum staan geen gegevens. Daarom heb ik geen inzicht heb in jouw gegevens;Â of je al contact met onze klantenservice hebt gehad en wat er eventueel verder gebeurd is. En vandaar deze tip, die in veel gevallen nuttig kan zijn, maar gezien jouw reactie begrijp ik dat dat hier anders ligt.Â