Skip to main content

Ik had net een berichtje terug van de Technische Dienst. Fijn dat alles weer werkt @EBaars! Dit was helaas iets wat echt diep in het systeem vast zat waar de Helpdesk niet direct invloed op heeft. De fix die ik eerder probeerde toe te passen pakte hij ook niet.   

 

Nadat ik recent op mijn iPhone ben gewisseld van een fysieke KPN SIM naar een eSim, werkt Multisim niet meer op mijn Apple Watch Ultra (welke enkele maanden geleden bij KPN is aangekocht). Ook bij mij blijft de melding 'Deze Multisim is al in gebruik op een andere smartwatch' opkomen, wat ik of de medewerkers ook proberen. Ik ben dinsdag de gehele middag en gisteren weer bezig geweest met KPN-collega's, zowel telefonisch als in de winkel, en heb geduldig bekeken hoe zij alles wat zij konden bedenken uitprobeerde, maar helaas zit ik nog zonder oplossing.

Kunt u aangeven of u iets voor mij kunt betekenen, of kunt u mij misschien in contact brengen met de afdeling/persoon die kan helpen? Wanneer ik vraag naar de technische dienst en verwijs naar dit forumbericht, krijg ik het antwoord dat er helemaal geen technische dienst bestaat.

@boonens Ik heb even een apart topic voor je aangemaakt zodat we hier even naar kunnen kijken. Ik heb de multisim even een zetje gegeven. Zou je binnen een paar uur eens kunnen testen of je deze opnieuw kunt activeren?


Bedankt daarvoor @Remco_ ! Het goede nieuws is dat ik nu niet meer de melding krijg dat Multisim al is geactiveerd op een andere Watch. Het lukt mij om verder te komen in het menu en de Multisim af te sluiten. Alles lijkt goed te verlopen, maar na afronding van het proces blijft bij ‘Mobiel netwerk’ het radertje draaien bij ‘KPN’ (zie screenshot). Ik kan het niet aanklikken of stoppen en de Watch zelf geeft ook nog aan dat er geen simkaart en geen verbinding is. Enig idee hoe verder?

 


Ho stop - hij werkt nu! Ik kreeg even later een SMS-bericht dat ik de installatie kon afronden en dat het abonnement klaar is voor gebruik. 
 

Heel erg fijn, heel erg bedankt voor je hulp @Remco_ !


@Remco_ Dat was geen enkel moeite 🙂 . Fijn dat alles nu werkt! Ik wens je voor nu een fijne zondag en post gerust eens een topic als we nog iets voor je kunnen betekenen!