Skip to main content

Ingpet

multisim probleem. Ik probeer op mijn apple Ultra watch een multisim te installeren. KPN al meerdere keren gebeld , verwijzen uiteindelijk naar Apple. Iphone 13 opnieuw opgestart, ultra meerdere keren ontkoppelt en opnieuw opgestart zonder succes. Het wieltje bij KPN blijft draaien in de app maar hij installeerd niet . Ook al naar de KPN store geweest. Fysieke sim kaart geplaatst. Probleem blijft . Wat kan ik nog doen ? Gr peter

Hoi ​@Ingpet, welkom op onze community! We hebben hier een paar handige topics over maar als er actie vanuit ons nodig is kun je toch het beste even bellen. Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken!

Zoals al aangegeven. Ik heb al minimaal 3 bel afspraken gehad, zonder succes, ik ben naar de KPN winkel geweest , ook zonder succes. Ik heb de nieuwste sofware op zowel de watch als de Iphone. Ik heb de apple watch al wel 5 x eraf gegooit en er opnieuw opgezet. Ik heb de iphone opnieuw opgestart en er zit nu een fysieke simkaart in , inplaats van de esim. 
ik weet het niet meer! Nog ideeen ? 

Dat schiet zo niet op inderdaad, mijn telefonische collega's kunnen hiervoor een ticket aanmaken voor de technische dienst als er een technisch probleem is. Dit moet echt goed op te lossen zijn.

Reageer