Skip to main content

We hebben zaterdag een nieuwe apple watch gekocht met de cellular optie. Na de watch te hebben aangezet en geïnstalleerd wilde het activeren van het abonnement niet lukken. Zondag en maandag de hele dag bezig geweest, meerdere malen gebeld met KPN, naar de winkel gestuurd en geweest, contact gehad met Apple na advies van een medewerker van KPN, maar er is niemand die weet hoe ik dit moet oplossen. Hopelijk is hier iemand die me wel duidelijk kan verschaffen. Ik krijg al drie dagen het volgende te zien: 

  

 

Ik heb zaterdag een Apple watch SE cellular gekocht en geïnstalleerd en wacht tot op heden op de activatie vanuit KPN. Heb alle stappen doorlopen, maar in de watch app op de iPhone blijft bij mobiel abonnement het wieltje draaien van activeren. Ik vind dit vrij lang duren. Heeft iemand hier toevallig een antwoord op? 

 

Admin: met je eigen topic samengevoegd

 


Ik heb helaas hetzelfde probleem… kom op KPN..


Ik heb ditzelfde probleem, alles geprobeerd en naar kpn winkel geweest. Raden me aan ongeveer 5 werkdagen de tijd te geven dit vanzelf te laten oplossen… 

Ook al sinds zaterdag bezig met dit probleem.. ouders hebben tegelijkertijd een Watch ingesteld met 4G en bij hun alles wél soepel gegaan.. 


Het lijkt nu te werken!


Hier werkt het nog steeds niet en er wordt ook niet echt ergens op gereageerd door @Kpn. Hoeft toch niet zo lang te duren om in ieder geval even te reageren. 


Hoi allen, de activatie loopt niet in alle gevallen goed door. Dat is heel spijtig, want begrijp heel goed dat je je watch graag wilt gebruiken. Mocht het na 5 werkdagen nog niet werken, dan hoor ik graag van jullie. Dan ga ik er mee aan de slag.