Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb sinds een maand ongeveer de Samsung Galaxy S24Ultra. Super telefoon! En sinds een aantal weken ook in het bezit van een Galaxy Watch6. Ik probeer deze te koppelen aan de multisim, zodat ik niet altijd mijn telefoon binnen bereik hoef te hebben. Echter kan ik nergens de optie mobiele abonnementen vinden om dit te koppelen. Hoe kan ik dit wel werkend krijgen? 

Bedankt alvast!

Hallo @Ilse85 

 

Heb je de Galaxy Wearable app al geïnstalleerd op je S24?
Daarin zou je die optie moeten kunnen vinden.

 

Je kan hier meer informatie vinden over het activeren van Multisim op je mobiel:

Zoals:

Multisim op de Samsung Galaxy Watch

Vereisten om KPN Multisim te kunnen activeren op de Samsung Galaxy Watch

Multisim voor de Samsung Galaxy Watch series werkt het beste in combinatie met een Samsung telefoon met Android 8.0 en ten minste 1,5 GB RAM. Het gebruik van Multisim voor een Samsung Galaxy Watch in combinatie met andere Android toestellen wordt niet actief ondersteund. We kunnen dan ook niet garanderen dat dit werkt.

 

Hoe activeer ik KPN Multisim op de Samsung Galaxy Watch?

  1. Open de Galaxy Wearable app op je telefoon.
  2. Tik op ‘Instellingen horloge’ en ga naar 'Mobiele abonnementen'.
  3. Tik bij ‘Een mobiel abonnement instellen’ op ‘Volgende’.
  4. Log in met je KPN ID.
  5. Tik op 'Aanzetten' Multisim.
  6. Tik op 'Ja, ik ga akkoord' en op ‘Doorgaan’.
  7. Tik bij het scherm ‘Geregeld!’ op ‘Sluiten’.
  8. Tik vervolgens bij ‘Een mobiel abonnement instellen’ op ‘Abonnement gebruiken’.
  9. Multisim wordt geactiveerd op je Galaxy Watch LTE. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren.

Heb je een Galaxy Watch met Multisim bij KPN besteld? Volg dan stap 1 t/m 4 en wacht tot de activatie is afgerond. Gebruik onze toestelhulp voor de uitleg per smartwatch.


Hi @GeSp,

Bedankt voor je reactie. 

De app heb ik er zeker opstaan, maar ik kan nergens in de instellingen de optie 'mobiele abonnementen' vinden. Ik heb even 2 foto's bijgevoegd wat ik heb als instellingen.  Zie ik iets over het hoofd, of klopt het dat ik de optie abonnementen niet heb? 

 


Hoi @Ilse85 

 

Heb je de Watch bij KPN gekocht of ergens anders en indien ergens anders, heb je dan wel de 4G/LTE versie van de Watch 6 gekocht of de BT (Bluetooth) versie?

Op de BT (Bluetooth) versie kan je geen multisim installeren en ontbreekt dus die optie in de app.


Ha @Ilse85, gek dat je de instelling niet hebt! Ik vraag me inderdaad ook af of je wellicht de Bluetooth versie hebt gekocht. In dat geval lukt het koppelen helaas niet. 

 


Hoi @Ilse85 

 

Heb je de Watch bij KPN gekocht of ergens anders en indien ergens anders, heb je dan wel de 4G/LTE versie van de Watch 6 gekocht of de BT (Bluetooth) versie?

Op de BT (Bluetooth) versie kan je geen multisim installeren en ontbreekt dus die optie in de app.

Ik heb het even uitgezocht en helaas heb ik idd de Bluetooth versie. Dat wordt een nieuwe aanschaffen maar weer 🫣. Bedankt voor het meedenken! 


Reageer