Skip to main content

Hallo KPN, kunnen jullie dit proces op een bepaalde manier niet stoppen.

zowel in de winkel als online kan niemand mij helpen.

en ook bij de Apple staat met voor een raadsel.

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Goedemorgen @activeren blijft hangen en welkom hier op ons forum!

Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Als hij hier op blijft hangen vermoed ik ook dat er aan onze kant iets niet helemaal goed loopt, ik kijk graag even mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Trouwens, op onze kennisbank vind je nog een interessant artikel over dit onderwerp, misschien dat je daar ook nog iets aan hebt?


goedemiddag, ik heb mijn profiel bijgewerkt


goedemiddag, ik heb mijn profiel bijgewerkt

Bedankt voor het invullen van je profiel @activeren blijft hangen!

 

Hallo KPN, kunnen jullie dit proces op een bepaalde manier niet stoppen.

zowel in de winkel als online kan niemand mij helpen.

en ook bij de Apple staat met voor een raadsel.

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Om nog even hier op terug te komen; je vraagt of iemand dit proces op een bepaalde manier niet kan stoppen, kun je dat nog nader toelichten? Niet dat ik straks dingen ga doen die niet de bedoeling zijn! 


Het activeren van mijn multisim op mij iWatch blijft lopen. Dus mijn vraag is kunt u dit proces niet stoppen


Het activeren van mijn multisim op mij iWatch blijft lopen. Dus mijn vraag is kunt u dit proces niet stoppen

Check, dank voor de toelichting @activeren blijft hangen.

Het gekke is dat ik aan deze kant niks zie over de aanvraag of het activeren van een multisim dus ik sta ook even voor een raadsel. Je geeft aan dat het activeren van de multisim blijft lopen, kun je hier bijvoorbeeld een screenshot van delen? Misschien dat ik op basis daarvan kan achterhalen wat hier nu precies gaande is.

Wat je anders zelf nog kunt proberen, is het volgende:

  1. Open de Watch-app op de iPhone.
  2. Ga naar het Mijn Watch-tabblad en tik op Mobiel netwerk.
  3. Tik achter het actieve abonnement op het i’tje.
  4. Kies voor de optie Verwijder abonnement bij baanbieder]

Benieuwd of dat gaat helpen @activeren blijft hangen!


 


 

Goedenavond @activeren blijft hangen, als ik het dus goed begrijp, wordt er in je telefoon zelf dus aangegeven dat het lijkt alsof er een proces loopt. Daar heb ik eerlijk gezegd geen verklaring voor. Ik dacht in eerste instantie dat er hier in onze systemen wellicht iets vastliep maar dat is het in ieder geval niet. Je iPhone is neem ik aan voorzien van de nieuwste IOS versie? En is dit altijd al zo geweest dat je datgene te zien krijgt op de foto die je hierboven hebt gedeeld? Zelf zou ik een back up maken van je iPhone en het toestel eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen, beginnen bij het begin dus. Misschien heb je dat allemaal al gedaan hoor en in dat geval heb ik niks gezegd. Maar ik denk natuurlijk wel graag met je mee. Hopelijk is er iemand in de community die dit herkent!


Ik heb exact dit probleem ook hier blijft deze hangen bij activeren.

 

Een jaar lang heeft de multisim op mijn Apple Watch Ultra gewerkt, nu heb ik de zelfde Apple Watch Ultra aan een andere iPhone 14 Pro gekoppeld. Ik was vergeten de multisim uit te zetten op de oude iPhone. De KPN  klanten service heeft heeft de multisim gestopt (bevestiging per SMS daarvan ontvangen). Ik kon deze daarna op de nieuwe iPhone aanvragen, via inloggen binnen het KPN popup scherm heb ik het nieuwe abonnement bevestigd. Activeren blijft dus nu draaien en verder geen bevestiging vanuit KPN ontvangen dat het abonnement actief is.

 

Wilt u mij ook helpen?

 

Met vriendelijke groet, Wilko

 

 


Heel fijn, iemand heeft het opgelost. Opeens vanochtend een sms dat het multisim abonnement klaar is voor gebruik en het werkt weer 😀👍🏻


Heel fijn, iemand heeft het opgelost. Opeens vanochtend een sms dat het multisim abonnement klaar is voor gebruik en het werkt weer 😀👍🏻

Goed om te lezen @Wilko1974 en ook bedankt dat je dit hier nog even met ons hebt gedeeld, wordt gewaardeerd!


goedenavond, zojuist het toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen en ook nu blijft hij draaien


goedenavond, zojuist het toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen en ook nu blijft hij draaien

Heel vreemd en ik heb hier dan ook geen directe verklaring voor @activeren blijft hangen. Ook omdat er geen aanvraag loopt voor multisim, ik heb de systemen nogmaals geraadpleegd maar daar zit het hem ook niet in. Je iPhone is ook voorzien van de nieuwste software (IOS)?