Skip to main content

 

Ik heb precies hetzelfde probleem.

 Zie ook hier 

 


Ik heb via de klantenservice voor elkaar gekregen dat maandag de multisim word geactiveerd 

 

na 4 x bellen en lang wachten en frustraties omdat niemand het begreep.

 

indien dit lukt zal ik je maandag een reactie geven erover.

 

 

mvg

Calvin 


Voor mij is er niks opgelost 

nu zou post nl niet hebben vermeld dat het bezorgd en kan het niet aangemeld worden ….

 

ook al heb ik het product vrijdag ontvangen Jl.

en bel ik dat ik het heb..

 

medewerkers zijn bijdehand en onbehulpzaam, ze weten zelf niks van de multisim activatie en doen uitspraken gebaseerd op wat ik zelf ook kan vinden.

niemand kan blijkbaar het systeem overriden en de activatie doorzetten handmatig ???

 


Ik heb precies hetzelfde probleem. Ze zeggen dat PostNL geen terugkoppeling heeft gegeven dat de Apple Watch is afgeleverd. 


Hi @Calvin Wolthuis,  wat rot dat je multisim op je Apple Watch niet kon activeren. Ik lees dat de aanvraag nog niet afgerond was. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent.

Zo niet, onze klantenservice kan je gewoonlijk helpen met activeren van multisim. Ook kunnen ze voor je nakijken of de aanvraag vastgelopen is. Als dat het geval is, kunnen ze een ticket voor je aanmaken. We hebben die opties via het forum helaas niet. Ik zou toch nog even een poging wagen door 0800 0402 te bellen.  

 

Hetzelfde advies geldt voor jou @Gioconda66!


Ik heb afgelopen zaterdag al gebeld. Ik zou vandaag terug gebeld worden door die mevrouw die ik zaterdag gesproken heb. Dus dat wacht ik maar af. 


Vandaag zou de multisim geactiveerd worden en ik zou hiervan bericht krijgen

medewerker zou bellen na 12..

 

bedankt maar ik heb inmiddels al 5 x gebeld


Bij mij is het opgelost. De multisim is geactiveerd.


Bij mij werkt het ook inmiddels.

Netjes terug gebeld door de Klantenservice om te verifieren


Reageer