Skip to main content
Antwoord

Multisim blijft hangen bij activeren sinds in gebruik name nieuwe iPhone

• November 17, 2025
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een nieuwe Iphone en nu werkt mijn multi sim niet meer op mijn watch. Hij blijft al 2 dagen op activeren hangen.

Beste antwoord door Remco van KPN

Hallo ​@Frans1969 dat is natuurlijk niet praktisch en ik denk graag even met je mee, welkom op de KPN KPN Community! Je zou even de multisim kunnen deactiveren en opnieuw activeren. Deze stappen staan beschreven in dit artikel op onze kennisbank. Heb je dat al even getest?

Hoe verwijder ik KPN Multisim van de Apple Watch?

Je hebt een nieuwe Apple Watch gekocht en daar wil je graag KPN Multisim op activeren. Maar dit lukt niet, omdat dit nog actief is op jouw oude Apple Watch. De oplossing is om de KPN Multisim van de oude Apple Watch te verwijderen. Dit kan je doen via jouw iPhone; jouw oude Apple Watch is niet nodig. Hieronder de instructies:

1. Open de Watch-app op je iPhone.
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'.
  3. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  4. Kies ‘Beheer KPN NL-account’.
  5. Log in met je KPN ID.
  6. Kies het eSIM-abonnement dat je wilt deactiveren.
  7. Tik op ‘Uitzetten’ en bevestig dit door nogmaals op ‘Uitzetten’ te tikken.
  8. Kies ‘Sluiten’. Multisim op jouw oude Apple Watch wordt nu uitgezet.
  9. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  10. Kies ‘Verwijder KPN NL-abonnement’. Bevestig jouw keuze door nogmaals op ‘Verwijder KPN NL-abonnement’ te klikken.
  11. Jouw Multisim profiel is nu verwijderd.

Vervolgens kun je de KPN Multisim opnieuw toevoegen volgens de instructies hierboven.

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2025

Hallo ​@Frans1969 dat is natuurlijk niet praktisch en ik denk graag even met je mee, welkom op de KPN KPN Community! Je zou even de multisim kunnen deactiveren en opnieuw activeren. Deze stappen staan beschreven in dit artikel op onze kennisbank. Heb je dat al even getest?

Hoe verwijder ik KPN Multisim van de Apple Watch?

Je hebt een nieuwe Apple Watch gekocht en daar wil je graag KPN Multisim op activeren. Maar dit lukt niet, omdat dit nog actief is op jouw oude Apple Watch. De oplossing is om de KPN Multisim van de oude Apple Watch te verwijderen. Dit kan je doen via jouw iPhone; jouw oude Apple Watch is niet nodig. Hieronder de instructies:

1. Open de Watch-app op je iPhone.
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'.
  3. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  4. Kies ‘Beheer KPN NL-account’.
  5. Log in met je KPN ID.
  6. Kies het eSIM-abonnement dat je wilt deactiveren.
  7. Tik op ‘Uitzetten’ en bevestig dit door nogmaals op ‘Uitzetten’ te tikken.
  8. Kies ‘Sluiten’. Multisim op jouw oude Apple Watch wordt nu uitgezet.
  9. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  10. Kies ‘Verwijder KPN NL-abonnement’. Bevestig jouw keuze door nogmaals op ‘Verwijder KPN NL-abonnement’ te klikken.
  11. Jouw Multisim profiel is nu verwijderd.

Vervolgens kun je de KPN Multisim opnieuw toevoegen volgens de instructies hierboven.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 19, 2025

Hoi Remco,

Dat had ik al allemaal uitgevoerd.

inmiddels is het activeren gelukt nadat het proces ongeveer 5 dagen geduurd heeft.

Maar bedankt voor het meedenken.

m.vr.gr.

Frans

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat fijn dat het gelukt is ​@Frans1969! Sorry dat het dan even wat voeten in de aarde heeft gehad. Ik wens je een fijn weekend en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!Â