Skip to main content

Goedendag, 

Goedendag, ik heb ook hetzelfde probleem. Zouden jullie me svp kunnen helpen? Groet 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic aangemaakt

Hoi @Reza T, welkom! Het kan soms een paar dagen duren voor de activatie doorloopt. Is dit inmiddels voltooid?

Zo niet, vul je forumprofiel in en reageer hier weer, dan kan ik meekijken.


 Dag Erik, dank voor je reactie. Inmiddels heb ik meerdere malen telefonisch contact gehad met KPN en ben ik één keer naar een van hun winkels geweest. Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost. Groet


Ik zie, op het moment, in z'n geheel geen multisim onder je abonnement hangen. Ook geen vastgelopen variant. 

Kun je wat meer vertellen over je merk en type watch en telefoon. En wat er gebeurt als je de multisim nog een keer probeert te activeren, of te verwijderen.


Dag Erik,

 

Dank voor je reactie. Het probleem is inderdaad dat multisim nog niet geactiveerd is. Ik heb een aantal keren via de Watch-app akkoord gegeven voor het multisim, maar kreeg telkens een foutmelding met het bericht om het later opnieuw te proberen. Na de laatste poging kreeg ik het onderstaande bericht gedurende ongeveer 2 weken.

 

 


Dan komt die hele poging tot activeren al niet eens bij ons binnen, want er hier geen enkel teken dat jij een multisim hebt aangevraagd/aan het activeren bent.

 

Kun je me dit nog vertellen?

Kun je wat meer vertellen over je merk en type watch en telefoon. 

 


Ik heb van de klantenservice van KPN begrepen dat het activeren van multisim alleen via de Watch app kan. Echter, daar kreeg ik meerdere malen een foutmelding. Kunnen jullie dit niet handmatig activeren?


Nee, handmatig kan helaas niet. Het moet echt via de watch gebeuren. Neem voor de zekerheid even ons kennisbankartikel over multsim door om te dubbelchecken dat jouw Watch aan de eisen voldoet. 

 


Dag Erik, mijn Watch is een Apple Watch-Ultra en voldoet zeker aan de eisen. Ik had al een ander abonnement van KPN gekoppeld aan deze Watch. Dat abonnement heb ik verwijderd om het nieuwe te koppelen, maar nu kan ik beide (oude en nieuwe) niet meer koppelen.


Zou je ook de gegevens van het andere abonnement in je profiel willen zetten? Mag in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Misschien dat daar nog iets is blijven hangen waardoor het koppelen met de nieuwe niet lukt.


Dag Erik, zojuist heb ik de gegevens van andere abonnement toegevoegd.


Excuses, Reza, ik dacht dat ik al weer gereageerd had. Ik zie dat de multisim bij het eerdere abonnement netjes gedeactiveerd is. Dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Maar ik zie nog steeds geen enkele order op het huidige (403) nummer. Ik weet niet waar dit misgaat, ik kan het niet verklaren, Ik heb een melding naar de technische back office gestuurd. Ik hoop dat zij hier iets mee kunnen. Er wordt vanuit die melding nog contact met je gezocht in de komende werkdagen. 


Excuses, Reza, ik dacht dat ik al weer gereageerd had. Ik zie dat de multisim bij het eerdere abonnement netjes gedeactiveerd is. Dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Maar ik zie nog steeds geen enkele order op het huidige (403) nummer. Ik weet niet waar dit misgaat, ik kan het niet verklaren, Ik heb een melding naar de technische back office gestuurd. Ik hoop dat zij hier iets mee kunnen. Er wordt vanuit die melding nog contact met je gezocht in de komende werkdagen. 

 

Dag Erik,

Dankzij jouw collega’s is mijn probleem vandaag opgelost. Ik wil jou en je collega’s hartelijk bedanken.


Fijn om te horen, Reza! Sorry dat het zo lang geduurd heeft.