Skip to main content
Antwoord

Multisim configureren op Apple Watch lukt niet via iPhone

• September 11, 2025
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Op de watchapp op mijn iphone  kan ik geen mobiel abonnement activeren 

als ik de app open zie ik onder de tap mobiel netwerk het volgende:

KPN NL 

V   activeren  met daar continu het zoekteken 

daaronder het volgende 

KPN NL

mijn mobiel nr  en dan het    i icoontje (als ik op de i druk om te verwijderen blijft het weer terugkomen) 

daaronder weer hetzelfde 

KPN NL 

mijn mobiel nr en dan weer het i icoontje 

ik heb nu alle afdelingen binnen kpn gesproken maar niemand weet de oplossing

iwatch al ontkoppelt en opnieuw gekoppeld, maar alles blijft het exact hetzelfde terugkomen 

ik kan geen netwerk configureren 

note: het heeft wel gewerkt met een ander abbo met ander nr van kpn 

zodra dit nummer werd opgezegd werkt het dus niet meer met mijn huidige abbo en nr

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@ErKo . Welkom hier.

Alles wat ik over multisim weet staat hier uitgelegd: https://community.kpn.com/kennisbank-mobiel-139/multisim-bij-kpn-584579?tid=584579&fid=139

Als het met dat artikel niet lukt, raad ik je toch aan om weer contact te zoeken met de helpdesk. Dat gaat het gemakkelijkst via een terugbel afspraak

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Hoi ​@ErKo . Welkom hier.

Alles wat ik over multisim weet staat hier uitgelegd: https://community.kpn.com/kennisbank-mobiel-139/multisim-bij-kpn-584579?tid=584579&fid=139

Als het met dat artikel niet lukt, raad ik je toch aan om weer contact te zoeken met de helpdesk. Dat gaat het gemakkelijkst via een terugbel afspraak

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2025

Het probleem is dat op de watchapp op mijn iPhone ik niet kan configureren omdat deze al aan het zoeken is naar configuratie 

Ik heb alle al geklikt op alle abbo verwijderden maar dan komt de actie gewoon weer terug en blijft de watchapp uit zichzelf configureren 

het lijkt dus alsof bij kpn mijn nummer gereset moet worden

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 19, 2025

Het probleem is dat op de watchapp op mijn iPhone ik niet kan configureren omdat deze al aan het zoeken is naar configuratie 

Ik heb alle al geklikt op alle abbo verwijderden maar dan komt de actie gewoon weer terug en blijft de watchapp uit zichzelf configureren 

het lijkt dus alsof bij kpn mijn nummer gereset moet worden

Ik hoop dat de helpdesk en/of de z.g. NSSD (de mobiele helpdesk, die aangestuurd wordt door de gewone helpdesk) hierin kan bemiddelen