Skip to main content

Ik heb een nieuwe Galaxy watch 6, hoera. En een KPN abonnement. Top. Dus in Galaxy Wear een mobiel abonnement toevoegen. En daar stopt met plezier. Krijg altijd de melding : 

 

KPN biedt geen mobiele abonnementen voor uw horloge. Foutcode -1.

 

Ehm. Het is een galaxy watch 6 met LTE. En ik heb een KPN abonnement. 

 

Wat gaat hier fout en wat kan ik er aan doen? 

 

Groet en dank, 

 

Bert 

 

 

 

 

Goedemorgen @Notwister,

Waar is deze Galaxy watch aangekocht in NL of er buiten?

 

Tevens, kan je beter even bellen met 0800-0402, aangezien hun sneller helpen, op het forum helpen met name klanten elkaar, en kan het zo'n 5 werkdagen duren voor er een moderator reageert.

 


Het probleem is dat multisim alleen werkt met een Samsung telefoon. 

 

Wat weer een sof van kpn. Heb je een mooi product en dan kan 80% van de klant er geen gebruik van maken. 

 

Diepe zucht. 

 

 

 


Tja, ik had hetzelfde met m'n Galaxy Watch 5 Pro maar mijn telefoon was toch bijna aan vervanging toe. Heb nu een Galaxy A54 en toen was het abo binnen luttele seconden aan m'n Watch toegevoegd.

Ik heb overigens ergens gelezen dat Samsung met een update komt waarmee dit probleem opgelost zou worden. Maar óf en zoja wanneer weet ik niet. 


Ik heb een mooie nieuwe telefoon dus dat is geen optie. Ik stap gewoon over naar T Mobile. Die hebben deze restrictie niet. En ik krijg een beter abonnement tegen een lagere prijs.

Dus tit ziens kpn. 

 


Hi @Notwister, jammer om te lezen, ik begrijp de teleurstelling. Ik zou je graag een ander antwoord geven, maar Multisim op een Galaxy Watch wordt inderdaad alleen ondersteund in combinatie met een Samsung telefoon. Ik heb hier nog niets over gehoord, maar als dat in de toekomst verandert, dan delen we dit op het forum.