Skip to main content

Vier verschillende medewerkers gesproken bij de klantenservice. Niemand kan het oplossen. Applewatch heeft geen verbinding meer met het netwerk. Als ik in de watchapp naar mobiele netwerk ga, krijg ik na inloggen de tekst “Deze multisim is al in gebruik op een andere smartwatch” Ik gebruik echter dezelfde Watch en heb nooit een andere watch gebruikt. Verder kan ik niets instellen. De vijfde medewerker heeft in twee systemen mijn  multisim verwijderd. Nu wacht ik al 24 uur op een sms met de bevestiging. Iemand nog ideeën?
 

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic

Inmiddels 13 keer de helpdesk gebeld met dramatische adviezen. “Kunt u bij een KPN winkel langsgaan?” Een mevrouw had er wel verstand van. Zij heeft de multisim verwijderd. Was door andere medewerkers geblokkeerd. Ik kon in mijn KPNapp opnieuw een multisim installeren. Echter bleef het activatie “wieltje” draaien. Na uren nog niet geactiveerd. Gebeld naar de klantenservice, ik moest geduld hebben omdat ik een slechte verbinding had. Na uren weer gebeld. Uiteindelijk werd ik na lang wachten verbonden met de technische dienst. Hele aardige mijnheer. Hij kon mijn niet direct helpen, omdat het systeem het niet toeliet, maar hij zou mij de volgende dag terugbellen tussen 19:00 - 19:30 uur terugbellen. Helaas moet ik zeggen, heeft hij niet gebeld. Ikzelf ben erg teleurgesteld in KPN. Wat nu?


Volgende dag helpdesk gebeld. De medewerker had de technische dienst een mailtje gestuurd met mijn verhaal dat ik niet gebeld was. Verder moest ik afwachten. 
In de namiddag keek ik toevallig in mijn iPhone Watch app en ……..alles was geïnstalleerd en mijn Apple Watch had verbinding. Was er blij mee. Maar waarom stuurt KPN geen mail of sms’je? Nu een dag later nog geen enkel bericht ontvangen. 


Volgende dag helpdesk gebeld. De medewerker had de technische dienst een mailtje gestuurd met mijn verhaal dat ik niet gebeld was. Verder moest ik afwachten. 
In de namiddag keek ik toevallig in mijn iPhone Watch app en ……..alles was geïnstalleerd en mijn Apple Watch had verbinding. Was er blij mee. Maar waarom stuurt KPN geen mail of sms’je? Nu een dag later nog geen enkel bericht ontvangen. 

 

Hoi @Slimmy. Welkom op het KPN Forum. Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels al verholpen is. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom er geen contact met jou is opgenomen, dat was inderdaad wel zo netjes geweest. Normaal gesproken wordt er contact opgenomen met een klant wanneer het nodig is om het probleem te verhelpen. In jouw geval was dat waarschijnlijk niet nodig en hebben ze het probleem op afstand al kunnen verhelpen. Maar ik ben het met je eens dat een berichtje waarin stond dat het probleem verholpen was wel verstuurd had moeten worden en waarin had moeten staat dat wanneer het probleem speelt er contact opgenomen kan worden met deze afdeling binnen KPN.