Skip to main content

Ik heb laatst mijn apple watch terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Nu ik deze weer heb ingesteld probeer ik mijn multisim aan te zetten, maar elke keer als ik dit doe krijg ik de onderstaande melding.

 



Hierover heb ik nu al een paar keer gebeld met zowel de telefoonwinkel in de buurt als de klantenservice van KPN. Beiden hebben ontzettend hun best gedaan dit probleem te verhelpen. Zo heb ik een duosim gekregen, deze geactiveerd en dit zou het probleem moeten verhelpen. Echter komt het probleem nog steeds voor. In de KPN app kan ik de multisim ook niet uit zetten.

Kan iemand mij misschien vertellen wat ik verder nog zou kunnen proberen om dit probleem te verhelpen? 

Hi en welkom in onze community @PimHesen!

Gewoonlijk kan je Multisim eerst stoppen op je watch, en daarna opnieuw installeren; na een reset of als je een nieuwe watch hebt bijvoorbeeld. Door de reset lukt dit natuurlijk niet meer. Dus dan moeten wij vanuit onze systemen Multisim voor je uitzetten/opzeggen, zodat je 't daarna als nieuw kunt installeren. Via het forum kan ik het helaas niet voor je opzeggen, maar als je dit vraagt aan onze klantenservice (0800-0402), kunnen zij je hier meteen mee verder helpen.

 


Reageer