Skip to main content

Hallo, ik heb multisim op mijn applewatch ultra geïnstalleerd en ik kan zonder telefoon uitbellen, maar niet worden gebeld?

Hallo, ik had even multisim op mijn Apple Watch ultra, maar omdat ik wel kon uitbellen, maar niet gebeld kon worden heb ik deze verwijderd en nu probeer ik opnieuw te installeren, maar krijg de melding dat de multisim al op een andere applewatch wordt gebruikt en ik zou eerst moeten verwijderen in mobiele abonnementen, maar die kan ik niet vinden??

Gr Anoxolo 

 

Admin: topics samengevoegd

 


Hoi @Anoxolo, welkom op ons forum! Soms kan het even duren voor een wijziging als deze helemaal doorlopen is. Kun je het nog eens proberen?
Anders kunnen mijn telefonische collega's bij 0800-0402 hem ook van je abonnement verwijderen waarna je hem weer opnieuw kunt activeren.


Gisteren is multisim weer opnieuw geactiveerd, alles “lijkt” goed te staan, ik heb zojuist nog geprobeerd, maar het lukt om mij te bereiken zonder de iPhone en alleen de applewatch ultra


Niet bedoel ik dus!!


Ah top, dan zijn we in ieder geval weer even een stap verder. Dit klinkt wel als iets van een instelling. Maar inhoudelijk heb ik daar ook niet veel informatie over.
Merk je nog verschil als je je iPhone aan of uit hebt?


Had je ons kennisbankartikel ook al gezien? En onze toestelhulp?

 


Hallo,

Met IPhone aan en in de de nabijheid  is er niks aan de hand,maar dat was ook al voor Esim/Multisim

Met iPhone uitgezet krijgt de beller meteen voicemail en niet mijn applewatch!!

Wat kan er verkeerd staan in de instellingen??


Hallo, ik denk dat ik een foutieve instelling heb gevonden, de aanbiedersinstelling op mijn applewatch staat op 24.0 ipv 52.1

Maar hoe kan ik dit zelf aanpassen??


Alle topics die ik daarover lees verwijzen naar deze pagina van Apple: Aanbiederinstellingen handmatig bijwerken op uw iPhone of iPad Daarmee moet het lukken!


Er staat idd dat je de instructies moet volgen, alleen volgen er geen instructies!!!


Misschien een domme vraag, maar heb je zowel je telefoon als horloge ook al herstart?


Meerdere keren, gisteren nog telefonisch gehad met een collega-kpn’er , die wist het ook niet en verwees me naar een kpn-winkel 

 


Ah okay, dan maak ik een ticket voor je aan, daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig:
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Profiel is ingevuld


Top, ik heb een ticket voor je aangemaakt, mijn collega's nemen hierover nog contact met je op. Wil je laten weten wat er uit komt?


Jazeker, ik wil een oplossing. 
ik ben alleen maar naar KPN overgestapt vanwege de mogelijkheid voor esim/multisim, dus als dit niet gaat werken wil ik een opzegmogelijkheid!!