Hi @Bart_Z
klopt dat ik gisteren contact heb gehad met een collega van je. Ik vroeg hem naar de status van de activatie. Hij vertelde me dat hij aan dit aan zijn supervisor moest gaan vragen , vond dit zelf al een beetje vreemd antwoord maar ik ben niet bekend met jullie protocollen 🤔.
Vervolgens een tijd in de wacht gehangen, dit was niet nieuw en omdat ik graag wil dat het weer gaat werken dit ook braaf gedaan.
Kreeg toen hij terug was het antwoord dat ik het moest afwachten en hij niet wist hoe lang deze status zou gaan duren want er was geen multisim aanvraag bekend in het systeem. Moest het nog maar een paar dagen aankijken.
Omdat ik er op dat moment wel een beetje klaar mee was heb bedankt voor zijn tijd en opgehangen. Toen kreeg ik een half uurtje na dit gesprek, als een donderslag bij heldere hemel, een sms dat mijn multisim geactiveerd was😳.
Ondanks mijn shock dit getest en kan met een gerust hart zeggen “ Hij doet het !!!”
Wat zich bij jullie in de systemen afgespeeld heeft en wat je collega’s allemaal gedaan hebben geen idee. Ik ben blij dat ie het weer doet.
Lees hier helaas nog wel veel verhalen van mensen waarbij dit niet het geval is. Namens hen wil ik dan ook vragen , vind intern een oplossing hiervoor en communiceer dit met iedereen ( collega’s en de klanten).
Nogmaals ik ben geholpen maar zou het wel leuk vinden als alle andere mensen ook geholpen konden worden, met nagenoeg hetzelfde probleem.
Bedankt voor je reactie en succes met het vinden van de oplossing.
Fijne dag.