Skip to main content

Hallo,

Net een nieuwe Iphone bestelt en gewisseld van fysieke sim naar E-sim. 
Dit is verder helemaal goed gegaan. Echter door de wissel naar E-sim is mijn multisim niet meer actief op mijn apple watch. 

Zoals de documentatie aangeeft oude multisim verwijderd via de watch app aangezien deze niet meer aanwezig was. Daarna weer proberen te activeren, echter loop ik vast omdat kpn aangeeft dat er al een registratie is op deze multisim. 

@Remco_  ik las dat jij de registratie voor iemand anders ook had verwijderd. Zou je dit ook voor mij kunnen doen.

 

met vriendelijke groeten 

Erik

Hoi @EPalmen, ik heb even gekeken. Ik zie weer een multisim actief. Ik ga er dan ook vanuit dat het werkt. Zo niet, hoor ik het natuurlijk graag en verwijder ik de registratie. 


Hallo Bart,

Het is idd weer gelukt. 
dank je. 


Goedendag,

Ik heb hetzelfde probleem als Epalmen. 
Heb ook al enkele uren aan de telefoon gehangen en bij de winkel geweest echter niemand die weet hoe ze dit in het systeem kunnen doen. Moet maar contact zoeken met Apple was reactie. Mijn vraag is dan ook kan iemand de multisim deactiveren zodat ik hem weer opnieuw kan aanmelden zonder dat ik de melding krijg “ deze multisim is al actief”. Hoop dat iemand hier mij kan helpen. 
 


@MrEdje, ik zie sinds 30 september geen multisim meer actief. Je kan hem weer aanmelden.


Hi @Bart_Z ,

Dank voor je reactie, ik heb hem opnieuw aangemeld echter blijft hij al een paar dagen op activeren hangen. Heb het opnieuw geprobeerd door de Watch los te koppelen en opnieuw te installeren maar hij springt dan gelijk naar dezelfde status toe. 

 


Het gekke is dat ik nu sinds de 30 een actieve multisim zie. Is dat ook zo? 

En wat heeft mijn collega precies gedaan gisteren? Want ik zie dat jullie gisteren contact hebben gehad. Maar is mij niet helemaal duidelijk of het nu werkt. 


Hi @Bart_Z 

klopt dat ik gisteren contact heb gehad met een collega van je. Ik vroeg hem naar de status van de activatie. Hij vertelde me dat hij aan dit aan zijn supervisor moest gaan vragen , vond dit zelf al een beetje vreemd antwoord maar ik ben niet bekend met jullie protocollen 🤔.

 

Vervolgens een tijd in de wacht gehangen, dit was niet nieuw en omdat ik graag wil dat het weer gaat werken dit ook braaf gedaan.

Kreeg toen hij terug was het antwoord dat ik het moest afwachten en hij niet wist  hoe lang deze status zou gaan duren want er was geen multisim aanvraag bekend in het systeem. Moest het nog maar een paar dagen aankijken.

Omdat ik er op dat moment wel een beetje klaar mee was heb bedankt voor zijn tijd en opgehangen. Toen kreeg ik een half uurtje na dit gesprek, als een donderslag bij heldere hemel, een sms dat mijn multisim geactiveerd was😳.

Ondanks mijn shock dit getest en kan met een gerust hart zeggen “ Hij doet het !!!”  

Wat zich bij jullie in de systemen afgespeeld heeft en wat je collega’s allemaal gedaan hebben geen idee. Ik ben blij dat ie het weer doet. 
Lees hier helaas nog wel veel verhalen van mensen waarbij dit niet het geval is. Namens hen wil ik dan ook vragen , vind intern een oplossing hiervoor en communiceer dit met iedereen ( collega’s en de klanten).

Nogmaals ik ben geholpen maar zou het wel leuk vinden als alle andere mensen ook geholpen konden worden, met nagenoeg hetzelfde probleem. 
Bedankt voor je reactie en succes met het vinden van de oplossing. 
Fijne dag.
 


Yes, bedankt voor je feedback. Neem ik zeker mee. 

Fijn dat het nu werkt. Ik kan ook niet achterhalen wat er precies is gedaan. Maar het werkt nu. :)

Mocht er nog weer eens iets zijn. Laat het dan vooral weten. 


Reageer