Skip to main content

Ik heb de Multisim uit het profiel stopgezet Remy. Als het goed is Zou de andere persoon die de watch nu heeft deze binnen enkele uren kunnen activeren op zijn of haar eigen nummer.

@Remco van KPN zou je mij ook kunnen helpen? Ik heb exact hetzelfde probleem… en nu een nieuwe smartwatch waar ik hem niet aan kan koppelen..

Ze zeiden aan de telefoon dat hij wel uit staat.. maar als ik hem wil koppelen kom ik op jullie website, en krijg ik gewoon de melding dat hij al gekoppeld is aan een ander device!

Goedemorgen @Jo3ytjuh! Is het nog gelukt? Was de multisim ook actief op een ander apparaat in het verleden? Anders zal je die eerst moeten ontkoppelen in de app met de volgende stappen:

Hoe verwijder ik KPN Multisim van de Apple Watch?

Je hebt een nieuwe Apple Watch gekocht en daar wil je graag KPN Multisim op activeren. Maar dit lukt niet, omdat dit nog actief is op jouw oude Apple Watch. De oplossing is om de KPN Multisim van de oude Apple Watch te verwijderen. Dit kan je doen via jouw iPhone; jouw oude Apple Watch is niet nodig. Hieronder de instructies:

  1. Open de Watch-app op je iPhone.
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'.
  3. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  4. Kies ‘Beheer KPN NL-account’.
  5. Log in met je KPN ID.
  6. Kies het eSIM-abonnement dat je wilt deactiveren.
  7. Tik op ‘Uitzetten’ en bevestig dit door nogmaals op ‘Uitzetten’ te tikken.
  8. Kies ‘Sluiten’. Multisim op jouw oude Apple Watch wordt nu uitgezet.
  9. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  10. Kies ‘Verwijder KPN NL-abonnement’. Bevestig jouw keuze door nogmaals op ‘Verwijder KPN NL-abonnement’ te klikken.
  11. Jouw Multisim profiel is nu verwijderd.

 

Mocht het niet lukken laat het dan weten en vul dan even jouw profiel in met het betreffende nummer.


Goedemorgen @Jo3ytjuh! Is het nog gelukt? Was de multisim ook actief op een ander apparaat in het verleden? Anders zal je die eerst moeten ontkoppelen in de app met de volgende stappen:

Hoe verwijder ik KPN Multisim van de Apple Watch?

Je hebt een nieuwe Apple Watch gekocht en daar wil je graag KPN Multisim op activeren. Maar dit lukt niet, omdat dit nog actief is op jouw oude Apple Watch. De oplossing is om de KPN Multisim van de oude Apple Watch te verwijderen. Dit kan je doen via jouw iPhone; jouw oude Apple Watch is niet nodig. Hieronder de instructies:

  1. Open de Watch-app op je iPhone.
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'.
  3. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  4. Kies ‘Beheer KPN NL-account’.
  5. Log in met je KPN ID.
  6. Kies het eSIM-abonnement dat je wilt deactiveren.
  7. Tik op ‘Uitzetten’ en bevestig dit door nogmaals op ‘Uitzetten’ te tikken.
  8. Kies ‘Sluiten’. Multisim op jouw oude Apple Watch wordt nu uitgezet.
  9. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  10. Kies ‘Verwijder KPN NL-abonnement’. Bevestig jouw keuze door nogmaals op ‘Verwijder KPN NL-abonnement’ te klikken.
  11. Jouw Multisim profiel is nu verwijderd.

 

Mocht het niet lukken laat het dan weten en vul dan even jouw profiel in met het betreffende nummer.

Thanks voor je reactie!! Het is uiteindelijk gelukt na 2x gebeld te hebben haha

 

thanks!!


@Jo3ytjuh Sorry dat het dan even wat voeten in de aarde had Joy, maar fijn dat het toch gelukt is dan 😃. Ik wens je een fijne dag en post in de toekomst gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!