Skip to main content
Vraag

Multisim op Apple Watch 3 werkt niet

• November 3, 2025
  • 11 reacties
  • 51 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

heb een Apple Watch Ultra 3 en een iphone 16pro, beide nieuw.

ik krijg de multisim niet aan de praat, alles al verwijderd, 5 keer alles gewist en de watch opnieuw gekoppeld, ook als nieuwe watch dus niet uit de cloud.

bij Mobiel Netwerk, KPN NL blijft het activeren wieltje maar draaien, al dagen, ik kom niet eens tot het opnieuw activeren van de Multisim, wieltje blijft maar draaien en heb er nog geen gegevens ingevuld.

wie kent dit probleem en wat kan een oplossing zijn?

dank.

11 reacties

• November 3, 2025

Wat is een "AW3"? Google denkt dat het een racefietsband is. Maar ik neem aan dat je die niet probeert te koppelen...

Forum|alt.badge.img

Wat is een "AW3"? Google denkt dat het een racefietsband is. Maar ik neem aan dat je die niet probeert te koppelen...

ja, goed punt, Apple Watch 3 Ultra, heb het aangepast 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Multisim op AW 3 lukt niet . Welkom hier.

Wat hinderlijk dat het niet lukt om je Apple Watch aan de praat te krijgen. Heb je ons kennisbank artikel al helemaal doorgenomen

Mocht daar geen oplossing voor jou instaan wil ik je aanraden om een terugbel afspraak te maken want dan kan een collega het beste even één op één met jou meekijken. Dat gaat hier bij de community wat lastiger.  Laat je weten hoe dat afloopt? 

Forum|alt.badge.img

Hoi ​@Multisim op AW 3 lukt niet . Welkom hier.

Wat hinderlijk dat het niet lukt om je Apple Watch aan de praat te krijgen. Heb je ons kennisbank artikel al helemaal doorgenomen

Mocht daar geen oplossing voor jou instaan wil ik je aanraden om een terugbel afspraak te maken want dan kan een collega het beste even één op één met jou meekijken. Dat gaat hier bij de community wat lastiger.  Laat je weten hoe dat afloopt? 

Hallo Erwin,

dank voor je reactie, ik heb alle pagina’s al wel doorgelopen.

heb ook de multisim uit mijn abbo verwijderd via mijn KPN

maar hij blijft in het menu hangen op mijn iPhone, wieltje blijft maar draaien.

dus ben ff out of options

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Multisim op AW 3 lukt niet . Ik lees het vaker en in de meeste gevallen heeft de zogenaamde NSSD hier een oplossing voor. (dat is de technische 2e lijn voor mobiele issues)

Om daar te komen zul te je toch even die terugbel afspraak moeten maken. Mijn collega kan dan een ticket voor die afdeling inschieten.  

Laat je weten of het daarna opgelost is? 

Forum|alt.badge.img

Hoi ​@Multisim op AW 3 lukt niet . Ik lees het vaker en in de meeste gevallen heeft de zogenaamde NSSD hier een oplossing voor. (dat is de technische 2e lijn voor mobiele issues)

Om daar te komen zul te je toch even die terugbel afspraak moeten maken. Mijn collega kan dan een ticket voor die afdeling inschieten.  

Laat je weten of het daarna opgelost is? 

geen probleem, maar waar regel ik een terug bel afspraak, want jou link komt bij het multisim gedeelte maar dat onderdeel ken ik ondertussen wel :-)

Erwin van KPN
Moderator

Super!

Scroll hier naar beneden ->> https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community   « -

Daar staat Contact opnemen , maak een belafspraak

Forum|alt.badge.img

Super!

Scroll hier naar beneden ->> https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community   « -

Daar staat Contact opnemen , maak een belafspraak

done, maar deze heer heeft de oplossing ook niet, die verwijst naar Apple, dus daar maar even heen.

dank voor je inzet!

Erwin van KPN
Moderator

Ik wil mijn collega niet in twijfel trekken en ik ben niet bij het gesprek geweest maar wat is er precies met jou besproken dan?  Zoals ik het zelf inschat, zou dit een ticket voor de NSSD moeten zijn maar ik ken natuurlijk niet alle details. 

Forum|alt.badge.img

Ik wil mijn collega niet in twijfel trekken en ik ben niet bij het gesprek geweest maar wat is er precies met jou besproken dan?  Zoals ik het zelf inschat, zou dit een ticket voor de NSSD moeten zijn maar ik ken natuurlijk niet alle details. 

Hij was verbaast dat ik bij hem belande en zei direct al dat hij er weinig vanaf wist, en dat de info en werkwijzes die ik met hem besprak voor hem al niet te begrijpen waren, hahahaha, hij had geen idee hoe een watch en iphone werkten…..verwees naar de website maar die hadden we al uitgeplozen.

Erwin van KPN
Moderator

ppff.  Dat is een kwalijke zaak.   Ik wil je adviseren om nogmaals een terugbel afspraak in te plannen.   Mijn collega's horen hier precies te weten hoe te handelen.