Skip to main content
Antwoord

Multisim op Apple Watch Ultra2 werkt niet zelfstandig

• August 17, 2025
  • 10 reacties
  • 69 keer bekeken

Multisim/Multiwatch werkt niet goed op mijn Apple Watch Ultra 2. Na installatie en activatie werkt het 2 à 3 maanden, daarna niet meer. In de iPhone Watch-app staat dat het verbonden is, maar zodra de iPhone uit staat werkt de watch niet meer zelfstandig. De vorige keer moest ik de watch en iPhone ontkoppelen, wat leidde tot een volledige reset. Dit wil ik niet opnieuw doen. Het is niet normaal dat dit probleem telkens terugkomt.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hmm dat schiet ook niet op, kun je hiermee anders eens langs een van onze winkels of een apple winkel? Dan kunnen ze daar ook even meekijken.

10 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@JesseO, welkom op onze community! Dat lijkt me niet heel handig inderdaad. Ik heb geen idee wat dit zou veroorzaken. Heb je hierover ook al eens contact gehad met Apple?

• August 19, 2025

Jij zet de iPhone uit en gebruikt die dan helemaal niet meer? Meerdere weken / maanden niet meer?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 19, 2025

Hoi ​@JesseO, welkom op onze community! Dat lijkt me niet heel handig inderdaad. Ik heb geen idee wat dit zou veroorzaken. Heb je hierover ook al eens contact gehad met Apple?

Hoi, ik heb eerlijk gezegd hier geen contact met apple over gehad. Omdat ik best wel veel problemen met kpn multisim + apple watches op het forum zag. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 19, 2025

Jij zet de iPhone uit en gebruikt die dan helemaal niet meer? Meerdere weken / maanden niet meer?

Zodra de iphone uit staat ben ik niet te bereiken. Op de apple watch geeft die aan dat hij verbonden is met het kpn netwerk. ik kan niet gebeld worden op de watch of mensen zelf bellen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 19, 2025

Ik had het beter kunnen verwoorden destijds. De watch werkt wel. de multisim op de watch werkt niet zelfstandig. Terwijl de watch en de watch app aangeven dat die multisim verbonden is en werkt. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb daar vanuit KPN geen verklaring voor, ik denk dat een reset inderdaad niet de eerste stap is hierin maar misschien kan het helpen je watch te herstarten of de netwerkinstellingen daarop te controleren

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 20, 2025

De standaard stappen heb ik  allemaal al geprobeerd. De watch + iphone herstarten. de netwerk instellingen controleren. Waar de watch aangeeft dat alles goed is en verbonden is, wat dus niet klopt. En de esim verwijderen en opnieuw toevoegen.  Helaas helpt dit applemaal niet en is een reset de enigste oplossing. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Hmm dat schiet ook niet op, kun je hiermee anders eens langs een van onze winkels of een apple winkel? Dan kunnen ze daar ook even meekijken.

• Topper
  • September 19, 2025

Ik heb sinds 3 weken de Smartwatch (Apple series 10) met Multisim. Het heeft vanaf dag 1 niet gewerkt. Zodra ik buiten bereik van mijn iPhone ben verliest hij de verbinding.

Alle instellingen staan goed.

Ik heb hierover contact gehad met KPN. Deze heeft het abonnement gereset, ik heb mijn iPhone gereset en ook de Watch… NIETS helpt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dit moet goed op te lossen zijn ​@Rossalynn, neem hierover vooral nog eens contact op. Met ons, met de apple winkel. Hier moet een oplossing voor zijn. Als je wilt dat we hier op de community meedenken naar de instellingen etc, maak dan vooral even een eigen topic aan.