Skip to main content

Vandaag mijn Apple watch ontvangen en een sms van KPN dat multisim geactiveerd is maar kan multisim niet activeren. In de watch app zie ik wel KPN nl bij mobiel netwerk maar er staat een oranje rondje met een ā€œiā€ er in. Als ik daar op klik moet ik inloggen maar kan vervolgens alleen mijn multisim blokkeren of uitzetten.

Dit krijg ik overigens alleen als ik mijn Vodafone sim kaart uitzet. Anders krijg ik KPN nl niet te zien en staat er alleen mobiele data

Ik heb zowel de iPhone als watch voorzien van de laatste versie. Geen updates meer beschikbaar en daarna beide opnieuw opgestart

Ā 

Ā 

Hoi @Magicrose, ik heb meteen even meegekeken. Ik zie de multisim sinds 6 juni in de avond actief. Klopt het dat het werkt?


@Bart_ZĀ De multisim is wel actief en ik betaal er ook voor 😉 maar helaas werkt het nog steeds niet. Als ik verder zoek op het forum zie ik dat het een heel bekend probleem was alleen er staat nergens hoe op te lossen anders dan de technische dienst contact heeft opgenomen


Ik kan het ook zo niet verklaren en ik heb dan ook melding bij de technische dienst gemaakt. Zij gaan zich er verder in verdiepen. Hoor graag van je als er contact is geweest.Ā 


@Bart_ZĀ het is inmiddels opgelost, bedankt


Nou helemaal top. Fijn weekend gewenst!