Skip to main content
Antwoord

Multisim voor Apple Watch blijft hangen bij activeren

• September 23, 2025
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Activeren multisim lukt niet met m’n Apple Watch SE 3 en iPhone 16 Pro.

Het blijft hangen sinds zondagochtend:

Na het lezen van verschillende berichten hier met hetzelfde probleem, het advies opgevolgd om via de telefonische helpdesk een ticket te laten aanmaken voor de technische dienst.

Na een gesprek vandaag van 45 minuten (!) waarbij het script meerdere malen werd doorlopen en de medewerker van toeten noch blazen wist, werd ik op het eind doodleuk verwezen naar een kpn winkel. Na aandringen zou ik doorverbonden met een technische helpdesk, wat weer niet lukte…

Daarom m’n toevlucht tot dit forum, ik hoop werkelijk dat een kpn moderator kan helpen hierbij al is het maar om een ticket aan te maken voor de technische dienst die het vervolgens kan oplossen.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Raul74. Zou je nog eens willen proberen om de multisim op je Apple Watch te activeren? Er was een probleem bekend in de combinatie Apple Watch en iPhone, maar dat zou nu opgelost moeten zijn. Laat het maar weten!

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 26, 2025

Hallo ​@Raul74 ,

De oplossing gaat via het aanmaken van een ticket voor de technische dienst. Dit kan echter alleen de telefonische klantenservice voor jou doen. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 26, 2025

Wat ontzettend zuur dat het niet lukt om hem te activeren en dat je daar vervolgens ook niet goed mee geholpen bent ​@Raul74 😕

Ik zie dat ​@Noordzee al uit heeft gelegd dat het aanmaken van een ticket niet mogelijk is via de community. Ook heeft hij je gewezen op onze social media kanalen en mocht je daar over een account beschikken, dan wil ik je zeker aanraden om het via die weg te proberen. Mijn collega’s daar reageren vrij snel en kunnen je hier verder mee helpen!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 26, 2025

Hoi ​@Raul74. Zou je nog eens willen proberen om de multisim op je Apple Watch te activeren? Er was een probleem bekend in de combinatie Apple Watch en iPhone, maar dat zou nu opgelost moeten zijn. Laat het maar weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2025

@Arjan van KPN het activeren is gelukt inmiddels, hartelijk dank!

• Deelnemer
  • October 2, 2025

@Arjan van KPN het activeren is gelukt inmiddels, hartelijk dank!

Hoe is dit uiteindelijk gelukt? Door gewoon te wachten? Ook ik heb hetzelfde probleem en word inmiddels doorverwezen naar de KPN winkel 🤔 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 7, 2025

Is het bij jou inmiddels gelukt ​@dennisHNLU? Zo nee, hoe ziet het er uit als je hem wil activeren? Krijg je een foutmelding? Of blijft hij draaien?