Hallo @Chris Pfrommer
Je bent niet de enige met dit probleem, zie deze post:
Het lijkt mij dat er in de KPN systemen iets administratiefs niet goed staat bij sommige gebruikers.
Hopelijk vinden ze snel een oplossing.
Hoi @Chris Pfrommer, welkom op de KPN Community! Ben je nog verder gekomen? Vul anders eens jouw profiel aan met het betreffende nummer. Dan kijk ik even mee.
Hoi!
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik ben donderdag 12 december overgestapt naar KPN (e-sim geactiveerd), mede ook om multisim om mijn Apple Watch te kunnen gebruiken. Zowel mijn Apple Watch Ultra 2 als mijn iPhone 13 mini zijn bijgewerkt. Herstart en opnieuw koppelen/activeren werkt niet.
Ik heb vorige week gebeld met de klantenservice maar zij kunnen mij niet helpen (‘wacht maar een poos, misschien doet hij het dan'). Dat stelt mij niet bepaald gerust. Zouden jullie wellicht even met mij kunnen meekijken?
@Remco van KPN
bedankt voor je reactie.
Ik heb je een privé bericht gestuurd met mijn nummer!
@Remco van KPN :
Kan je mij je privé nummer ook sturen?
Ik ben inmiddels twee Apple Watches en twee sim only abonnementen verder. Bel met KPN sinds 29 november en alles zonder resultaat.
Heb dezelfde melding en ik kan ook niet gebeld worden op de simkaart. Uitgaand bellen is wel mogelijk.
Als er morgen geen oplossing is, ga ik alles opzeggen.
@Remco van KPN
bedankt voor je reactie.
Ik heb je een privé bericht gestuurd met mijn nummer!
Dank je Chris. Ik heb even gekeken en dit niet de standaard situatie die ik normaal zie in dit soort situaties. Ik zie de optie in zijn geheel niet aanstaan namelijk. Ik kan ook even niet verklaren waarom die hem dan niet pakt. Ik zie dat het een abonnement zonder databundel is? Klopt dat, waar je dan MB's meedeelt? Ik zal nog eens navragen of dat een belemmering kan zijn.
@Remco van KPN
ja klopt!
ik had toen ik deze afsloot meerdere keren gevraagd of multisim mogelijk zou zijn.
toen werd er heel duidelijk ja gezegd.
zou fijn zijn als je dit nog Wilt nachecken.
ik hoor van je!
Is al bekend wat de oorzaak van het probleem is? Ik hoor het graag, want ik volg het met belangstelling. Ik ben namelijk al twee weken bezig dit op te lossen, zie ook mijn eerdere reactie.
Dank alvast!
Ik heb precies dit probleem ook. Ik heb in een ander vergelijkbaar draadje al een post gedaan: je vindt meldingen van dit probleem in vele draadjes, van vele mensen, ik heb ze wel gevonden tot TWEE JAAR terug! En KPN klantenservice aan de telefoon maar zeggen dat ze dit voor het eerst horen, een ticket moeten maken, enz… Ik krijg het daar een beetje benauwd van, ik heb dit premium abbo bij KPN en de dure watch speciaal hiervoor besteld…
@Remco van KPN
ja klopt!
ik had toen ik deze afsloot meerdere keren gevraagd of multisim mogelijk zou zijn.
toen werd er heel duidelijk ja gezegd.
zou fijn zijn als je dit nog Wilt nachecken.
ik hoor van je!
Ik heb inmiddels antwoord Chris, zoals je al aangaf dit abonnement zou prima met een multisim overweg moeten kunnen. Ze zien verder ook geen belemmeringen. Ik zou even contact zoeken met de klantenservice zodat ze dit in kunnen schakelen dan. Zonder een actieve registratie kan ik namelijk ook weinig doen. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!
@Remco van KPN
Bedankt voor je hulp.
ik had al eerder gebeld met KPN, deze kon mij toen niet helpen.
maar als ik dus vraag of ze multisim gewoon aan willen zetten dan is het opgelost?
Ik wens je heel veel succes….