Skip to main content
Beantwoord

Multisim werkt niet, is al actief

• August 26, 2023
  • 8 reacties
  • 68 keer bekeken

Hoi Remco. Mijn Watch heeft exact hetzelfde probleem met mijn KPN multisim. Zou je hetzelfde op mijn nummer in mijn profiel willen doen (eindigt op 86)?

Beste antwoord door HansKoolen

Hoi Remco, het werkt weer. 100%.

Geweldig! Dank voor je hulp. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Met alle plezier Hans, ik heb even een apart topic aangemaakt voor het overzicht. Ik denk dat er even wat mis is gegaan bij het invullen van het profiel. Zou je dat alsnog kunnen doen? Dan kijk ik even mee!

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 28, 2023

HoI Remco, Dat is super. Ik heb mijn profiel bijgewerkt. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik heb hem een setje gegeven @HansKoolen. Zou je over een paar uurtjes de Multisim opnieuw kunnen activeren?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 28, 2023

Ga ik doen en laat je weten wanneer het weer werkt. Enorm bedankt alvast!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Kleine moeite hoor! Ik zie je bericht graag tegemoet!

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 28, 2023

Hoi Remco, je hulp heeft tot een moment geholpen. Ik kan nu met de Watch app zonder probleem multisim aanvragen. Echter het activeren duurt nu al meerdere uren. Heb je nog ideeën en suggesties? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • August 29, 2023

Hoi Remco, het werkt weer. 100%.

Geweldig! Dank voor je hulp. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @HansKoolen, sorry ik was even een dagje vrij :-) . Fijn dat het toch weer gelukt is en dat die nu werkt! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!Â