Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem! Nieuwe telefoon en krijg de multisim niet meer te zien! Krijg steeds de melding dat deze gekoppeld is op een andere Watch! Terwijl ik geen nieuwe Watch heb! Alleen een nieuwe iPhone 15 pro!

wat kan ik doen om mijn mutisim weer geactiveerd te krijgen?!

Goedemorgen @Hogendorf! Dat is knap lastig natuurlijk.

Anders zou ik deze stappen eens ondernemen:

Apple

 Hoe kan ik Multisim uitzetten op een Apple Watch?

Verberg inhoud

Uitzetten op een Apple Watch

  • Open je Apple Watch app op je iPhone
  • Ga naar Mobiel netwerk
  • Tik op het i-icoontje achter KPN NL
  • Kies Beheer KPN NL account
  • Login met je KPN ID
  • Selecteer Apple Watch en kies Uitzetten

Of bekijk onze toestelhulp tool voor specifieke uitleg per smartwatch.

 

 

Als dat niet helpt dan kun je altijd even bellen met 0800-0402. 


Bedankt voor je reactie! Contact gehad met de klantenservice en ze hebben nu mijn multisim abonnement opgezegd! Ik ben nu bezig om het weer opnieuw aan te vragen! Alleen blijft de activatie draaien! En ik zie op MijnKPN app geen multisim nog staan! Hoelang duurt zo iets?


Dat kan even duren helaas, werkt het inmiddels? 


Het is uiteindelijk gelukt met hulp van de klantenservice. Multisim moest losgekoppeld worden van contract en weer opnieuw aangemeld.


Dat is inderdaad vaak de truc @Hogendorf, fijn dat het dan weer werkt! Ik wens je een fijne zondag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen beteken!


nieuwe iPhone 15 pro, liep binnen een dag leeg, woensdag 7 febr. opgestuurd naar de KPN en nu niets meer gehoord.

 


Hoi Anya! Dat is natuurlijk erg vervelend. Ik zou dan even bellen met 0800-0402 dan lopen mijn collega's dat voor je na. Hier kan je informatie over de afhandeling van schade aan je toestel vinden Anya.