Skip to main content
Beantwoord

Multisim wil Z Fold niet koppelen aan Samsung Watch: fout 2001

• 9 december 2024
  • 34 reacties
  • 438 keer bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 29 januari 2025

Ok bedankt voor de reactie

Bij mij werkt het niet.

Na 3 weken en 3 simkaarten proberen had ik er ook wel genoeg van bij KPN.

Odido werkte binnen 2 minuten.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 29 januari 2025
Marcvv schreef:

Ok bedankt voor de reactie

Bij mij werkt het niet.

Na 3 weken en 3 simkaarten proberen had ik er ook wel genoeg van bij KPN.

Odido werkte binnen 2 minuten.

Terecht! Ik stond ook op het punt de handdoek in de ring te gooien!

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28362 reacties
  • Antwoord
  • 30 januari 2025

Hallo allen, ik zie dat hier nu verschillende dingen door elkaar lopen en er verwarring ontstaat.

Het belangrijkste: het is altijd mogelijk om multisim toe te voegen aan je abonnement.

Wat wel zo kan zijn is dat je in de eerste drie maanden na activatie van een mobiel abonnement geen smart watch in combinatie met multisim kunt aanschaffen.

Maar, een los multsim abonnement staat daar los van en kan altijd. Ook binnen die eerste drie maanden van je abonnement.

Als het niet lukt om je bestelde multisim abonnement te activeren, bijvoorbeeld door een foutmelding, dan is dit iets waar onze technische dienst naar moet kijken.

Via onze telefonische klantenservice kan er een ticket aangemaakt worden voor de technische dienst. Plan hiervoor makkelijk een terugbelafspraak. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt.

De technische dienst neemt vervolgens contact met je op vanuit het aangemaakte ticket.

Lees meer over multisim in het algemeen in onze Kennisbank:

Alexandra van KPN

• Helper
  • 107 reacties
  • 30 januari 2025

Lekker makkelijk ben jij ​@Erik van KPN .

Ik heb uren met diverse collega`s aan de telefoon gezeten die het niet oplossen en er ook geen vervolg aan geven.

Ik vind het bizar dat ik dit nu nogmaals aan je moet uitleggen.

Wellicht zou je mij gewoon even kunnen bellen zodat we concreet naar oplossing kunnen werken i.p.v. dat iedereen hier elke keer zijn verhaal opnieuw moet doen.

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar het is opgelost.. maar toch wat een ontzettend slechte en langzame service. 

• Helper
  • 107 reacties
  • 1 februari 2025
Frank van Strijen schreef:

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar het is opgelost.. maar toch wat een ontzettend slechte en langzame service. 

Hier nog steeds niet opgelost.

Ik krijg ipv de 2001-foutmelding nu een treurige smiley om het later opnieuw te proberen.

B3llen naar klantenservice eisen dat ze ticket aanmaken voor support. Drie maanden wachten en voila...treurig dit

• Helper
  • 107 reacties
  • 21 maart 2025

iemand die dit nog werkend heeft gekregen en waar het probleem zit?

Ik zie het niet zitten om eerst 3 maanden te wachten aangezien er nog steeds geen algemene oplossing is gevonden.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7569 reacties
  • 24 maart 2025

Hoi ​@Mvd2021 , in dat geval toch het advies om hiervoor contact op te nemen met onze Helpdesk. Het is tegenwoordig ook mogelijk om hiervoor een belafspraak in te plannen. Indien nodig kan er een ticket worden aangemaakt voor onze Technische Dienst die het dan verder op gaan pakken!

Reageer