Skip to main content

Ik heb op de juiste manier aangemeld,  bevestigingsmail gekregen met 2 weken levertijd, zijn nu inmiddels 3 weken verstreken en nog steeds niets....ookgeen track en Trace code.…



Admin: eigen topic gemaakt voor je bericht horiginele topic]

Ik ook precies hetzelfde. ook 3 weken geleden. bevestigingsmail gehad enz. maar nog steeds geen track en trace. Mail gestuurd naar kpn@consumercar,info maar krijg geen reactie. zelfde via het formulier


Ik krijg net een mailtje dat het klaargemaakt word voor verzending en de excuses voor het oponthoud. Dus ik hoop snel track en trace te krijge


Ik ook precies de zelfde, e-mail gestuurd .. geen antwoord. 


Hoi @CarolP66! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wat je altijd nog kan doen is een telefoontje naar Desk Services. Zij gaan over de uitlevering van de Google Nest Hub. (zij zitten ook achter dat e-mailadres) Je kunt hun bereiken via 043-8800150. 


Ik heb hem gisteren binnen gekregen👍


Ik ook! Heel blij mee! 


Op 28-09 ik heb aangemeld, bevestigingsmail gekregen met 2 weken levertijd, nog steeds geen track en trace code:triumph:


Op 28-09 ik heb aangemeld, bevestigingsmail gekregen met 2 weken levertijd, nog steeds geen track en trace code:triumph:

Hier het zelfde ook nog niks

dingen beloven en niet nakomen


@vitlka en @BertB101 jammer dat jullie nog steeds wachten op jullie Google Nest Hub. Nu is het alleen zo dat wij de levering van deze welkomstcadeaus hebben uitbesteed. Ik zou jullie willen adviseren om contact op te nemen met de betreffende partij:

  • Gaat het om een welkomstcadeau bij een Mobiel abonnement, neem dan contact op met Desk Services. Je kunt hun bereiken op het telefoonnummer 043 8800 150. 
  • Gaat het om een welkomstcadeau bij een Thuis abonnement, neem dan contact op met Sidekix. Je kunt hun bereiken op het telefoonnummer 088 6237 006.