Skip to main content

Ik kon mijn abonnement verlengen en wilde ik overstappen naar youfone. Maar mijn nummer is niet goedgekeurd ter overname dus heb ik het abonnement bij hun gecanceld. Nu zou ik nog een bericht van KPN krijgen dat het geannuleerd is maar ik heb niks meer vernomen van jullie. Ik wil mijn abonnement bij jullie verlengen maar kan dit nog niet doen omdat ik geen bevestiging heb ontvangen.

Hallo @marloeslangerak82 ben al al einde contract?

Wat is de reden dat YouFone jou niet als klant kan hebben?

 


Ja mijn contract liep 21 juni af, alles bij youfone was geregeld. Toen mijn simkaart niet werkte ben ik in mijn account van youfone gaan kijken en zag dat mijn nummer niet was geaccepteert en waarom weet ik niet


Hallo @marloeslangerak82 heb je van de overstapservice met nummerbehoud gebruik gemaakt?

Zo ja, dan even aan YouFone vragen waarom het afgewezen is, dat moeten zij weten.

 


Ja daar heb ik ook gebruik van gemaakt, ik ga het eens navragen bij youfone


Hallo @marloeslangerak82 laat de (goede) afloop s.v.p. even weten.

Succes.

 


Hallo @marloeslangerak82, is de overstap inmiddels al helemaal teruggedraaid? Kan ik nog iets voor je betekenen op dit moment? 


Beste Jeroen, vanuit Youfone is het afgehandeld alleen vanuit KPN nog niks vernomen. Ik zou graag mijn contract willen verlengen bij jullie maar zolang ik niks heb vernomen doe ik dit niet.


Hallo @marloeslangerak82 als alles weer is teruggedraaid en je weer bij KPN bent hoef je niet te verlengen, want verlengen betekent niets anders dan een nieuw contract aangaan voor de periode van 2 jaar met de dan geldende voorwaarden en prijzen.

Als de voorwaarden/diensten en/of prijzen niet gunstiger zijn dan wat je nu hebt kun je je abo ook gewoon zo laten.

 


Beste Jeroen, vanuit Youfone is het afgehandeld alleen vanuit KPN nog niks vernomen. Ik zou graag mijn contract willen verlengen bij jullie maar zolang ik niks heb vernomen doe ik dit niet.

Als het vanuit Youfone is gecanceld, loopt er nu verder bij KPN ook niks meer. Het nummerovername verzoek dat Youfone eerder gedaan heeft richting KPN, is dan ook geannuleerd.Â