Skip to main content
Beantwoord

Na overgang naar nieuwe iPhone 17 Pro lukt multisim activatie niet

• March 13, 2026
  • 3 reacties
  • 5 keer bekeken

Hi ​@Arjan van KPN,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Iphone 17 pro en mijn Apple Watch Ultra.

Heb sinds 2 weken de Iphone 17 in gebruik. Mijn watch was voorrheen gekoppeld met mijn Iphone 16 pro.

Ik heb al op diverse manieren geprobeerd (samen met de helpdesk) om het werkend te krijgen

-Kpn winkel geweest, mij verteld dat ik een paar dagen moest wachten (zonder resultaat)

-losgekoppeld (3x)

-naar fabrieksinstelling

-via vliegtuigstand de de mobiele verbinding wissen

Maar telkens komt de kpn verbinding weer naar boven met een draaiend dingetje en de tekst KPN Activeren.

Heb inmiddels als 3 x met de helpdesk aan de telefoon gehangen maar kom geen steek verder.

Zou jij me kunnen helpen om het weer werkend te krijgen?

Groet,

Bartoli

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Dank je voor het aanvullen van je profiel! Zoals je misschien ziet heb ik toch even een nieuw topic voor jouw probleem aangemaakt. Mocht het nodig zijn, dan kunnen we er hier wat dieper ingaan. 

Maar voor nu heb ik een ticket aangemaakt voor de Technische Dienst en zij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Houd je telefoon dus goed in de gaten bij het begin van de nieuwe week. 

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Bartoli. Irritant dat je niet verder komt met het activeren van de multisim voor je nieuwe Watch. Waarschijnlijk zit de oude activatie op de achtergrond nog in de weg en kan alleen onze Technische Dienst dat oplossen voor je. Dan kan ik eens kijken of ik een ticket voor je kan aanmaken, maar daarvoor heb ik nog wel meer informatie nodig. Je hebt je profiel al redelijk ingevuld (erg top!), maar ik mis nog het EID-nummer van je nieuwe Watch onder persoonlijke opmerkingen. Zou je dat nog kunnen opzoeken? 

Zo vindt je het EID-nummer:

• Open de Instellingen-app op je Apple Watch
  • Selecteer Algemeen en daarna Info
  • Scroll naar beneden totdat je het EID-nummer ziet. Het EID-nummer wordt weergegeven onder de details van het serienummer en IMEI

Geef maar aan wanneer dat gelukt is en dan ga ik voor je bezig. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 19, 2026

Goedemorgen ​@Arjan van KPN

Inmiddels heb ik het EID nummer toegevoegd in mijn profiel.

Omdat ik ook een vodafone simkaart in mijn mobiel heb, heb ik deze inmiddels op mijn Watch gezet voor gebruik multisim. Maar graag wil ik weer gebruik maken van mijn KPN sim.

Als ik nu in de Watch app druk op voeg nieuw abonnement toe dan verschijnt bovenin het scherm KPN NL en krijg ik de melding: Vebinding Mislukt. De verbinding met de server is verbroken. Probeer het later opnieuw. 

Ik hoop dat je me verder kunt helpen.

groeten, Bartoli

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 21, 2026

Dank je voor het aanvullen van je profiel! Zoals je misschien ziet heb ik toch even een nieuw topic voor jouw probleem aangemaakt. Mocht het nodig zijn, dan kunnen we er hier wat dieper ingaan. 

Maar voor nu heb ik een ticket aangemaakt voor de Technische Dienst en zij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Houd je telefoon dus goed in de gaten bij het begin van de nieuwe week.