Skip to main content
Beantwoord

Na overstap naar KPN geen mobiel internet meer

• August 6, 2023
  • 12 reacties
  • 126 keer bekeken

Ben overgestapt van T-mobile naar Kpn met nieuwe mobiel en esim en nr behoud maar gaat pas in op 30 augustus nu geen internet meer.

Beste antwoord door Alex van KPN

Dacht dat Kpn het abonnement meteen overnam omdat ik kon verlengen bij T-mobile en overstapte naar Kpn omdat ik thuis al Kpn heb en mijn vrouw ook een abonnement bij Kpn heeft dus geen rekening gehouden met een opzegtermijn.

Nee, helaas niet. 

Dat is toch altijd zo bij mijn weten… Je abonnement wordt stilzwijgend verlengd met een maand opzegtermijn als er geen einddatum meer zichtbaar is in jouw.. Mijn provider.

Dit klopt. Providers hanteren altijd 1 maand opzegtermijn, ik ken geen enkele die dit niet doet bij een abonnement. Een prepaid kan wel bijna gelijk over worden genomen. Voor nu dus even afwachten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 6, 2023

Hallo @NT.Sikkes ,

Heb je nu met jouw mobiel verbinding met Telfort, met KPN of kun je überhaupt helemaal ook niet meer bellen via één van die twee providers?.

In dat laatste geval: Koop dan even tijdelijk een prepaidkaartje van KPN voor de periode tot 30 augustus 2023.

Je kunt dan ook een internetbundel aanschaffen: 

https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 9, 2023

Hi @NT.Sikkes, welkom hier. 

Werkt je simkaart van T-Mobile nog wel? Wij nemen namelijk het nummer pas over op de afgesproken overstapdatum die je van ons hebt gekregen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 10, 2023

Hallo @NT.Sikkes ,

Heb je nu met jouw mobiel verbinding met Telfort, met KPN of kun je überhaupt helemaal ook niet meer bellen via één van die twee providers?.

In dat laatste geval: Koop dan even tijdelijk een prepaidkaartje van KPN voor de periode tot 30 augustus 2023.

Je kunt dan ook een internetbundel aanschaffen: 

https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

@NT.Sikkes 

Heb je al wat geregeld? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 10, 2023

Hi @NT.Sikkes, welkom hier. 

Werkt je simkaart van T-Mobile nog wel? Wij nemen namelijk het nummer pas over op de afgesproken overstapdatum die je van ons hebt gekregen. 

Ja de simkaart werkt nog wel maar heb thuis ook kpn dus nieuwe telefoon ook gelijk maar kpn abonnement,was eerst t-mobile,dacht doe ook gelijk maar een esim had ik denk ik beter niet kunnen doen gewoon maar een simkaart hoefde ik misschien niet een hele maand te wachten op de overstap.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 11, 2023

@NT.Sikkes 
Dan koop je maar bij t-mobile een internetbundel. Kun jij weer internetten en vanaf 30 augustus gaat (in de loop van de ochtend) alles via KPN werken. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 13, 2023

Wanneer ben jij precies overgestapt? Is dat niet de maand opzegtermijn waar we het nu over hebben? E-sim of gewone simkaart heeft niets met de 30 dagen te maken namelijk. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 13, 2023

Dacht dat Kpn het abonnement meteen overnam omdat ik kon verlengen bij T-mobile en overstapte naar Kpn omdat ik thuis al Kpn heb en mijn vrouw ook een abonnement bij Kpn heeft dus geen rekening gehouden met een opzegtermijn.

• August 13, 2023

Dat is toch altijd zo bij mijn weten… Je abonnement wordt stilzwijgend verlengd met een maand opzegtermijn als er geen einddatum meer zichtbaar is in jouw.. Mijn provider.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 13, 2023

Nee, helaas niet. 

Dit klopt. Providers hanteren altijd 1 maand opzegtermijn, ik ken geen enkele die dit niet doet bij een abonnement. Een prepaid kan wel bijna gelijk over worden genomen. Voor nu dus even afwachten. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 15, 2023

@NT.Sikkes 
Dan koop je maar bij t-mobile een internetbundel. Kun jij weer internetten en vanaf 30 augustus gaat (in de loop van de ochtend) alles via KPN werken. 

@NT.Sikkes 

Heb je nog iets kunnen regelen tot 30 augustus bij t-mobile? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 15, 2023

Nee kon ook niks bijkopen heb nu tot 30 augustus langzaam internet dat wel.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 16, 2023

Wat jammer dat je geen losse bundel erbij kon doen, het is voor nu helaas afwachten.