Skip to main content

Ben overgestapt van T-mobile naar Kpn met nieuwe mobiel en esim en nr behoud maar gaat pas in op 30 augustus nu geen internet meer.

Hallo @NT.Sikkes ,

Heb je nu met jouw mobiel verbinding met Telfort, met KPN of kun je überhaupt helemaal ook niet meer bellen via één van die twee providers?.

In dat laatste geval: Koop dan even tijdelijk een prepaidkaartje van KPN voor de periode tot 30 augustus 2023.

Je kunt dan ook een internetbundel aanschaffen: 

https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm


Hi @NT.Sikkes, welkom hier. 

Werkt je simkaart van T-Mobile nog wel? Wij nemen namelijk het nummer pas over op de afgesproken overstapdatum die je van ons hebt gekregen. 


Hallo @NT.Sikkes ,

Heb je nu met jouw mobiel verbinding met Telfort, met KPN of kun je überhaupt helemaal ook niet meer bellen via één van die twee providers?.

In dat laatste geval: Koop dan even tijdelijk een prepaidkaartje van KPN voor de periode tot 30 augustus 2023.

Je kunt dan ook een internetbundel aanschaffen: 

https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

@NT.Sikkes 

Heb je al wat geregeld? 


Hi @NT.Sikkes, welkom hier. 

Werkt je simkaart van T-Mobile nog wel? Wij nemen namelijk het nummer pas over op de afgesproken overstapdatum die je van ons hebt gekregen. 

Ja de simkaart werkt nog wel maar heb thuis ook kpn dus nieuwe telefoon ook gelijk maar kpn abonnement,was eerst t-mobile,dacht doe ook gelijk maar een esim had ik denk ik beter niet kunnen doen gewoon maar een simkaart hoefde ik misschien niet een hele maand te wachten op de overstap.


@NT.Sikkes 
Dan koop je maar bij t-mobile een internetbundel. Kun jij weer internetten en vanaf 30 augustus gaat (in de loop van de ochtend) alles via KPN werken. 


Wanneer ben jij precies overgestapt? Is dat niet de maand opzegtermijn waar we het nu over hebben? E-sim of gewone simkaart heeft niets met de 30 dagen te maken namelijk. 


Dacht dat Kpn het abonnement meteen overnam omdat ik kon verlengen bij T-mobile en overstapte naar Kpn omdat ik thuis al Kpn heb en mijn vrouw ook een abonnement bij Kpn heeft dus geen rekening gehouden met een opzegtermijn.


Dat is toch altijd zo bij mijn weten… Je abonnement wordt stilzwijgend verlengd met een maand opzegtermijn als er geen einddatum meer zichtbaar is in jouw.. Mijn provider.


Dacht dat Kpn het abonnement meteen overnam omdat ik kon verlengen bij T-mobile en overstapte naar Kpn omdat ik thuis al Kpn heb en mijn vrouw ook een abonnement bij Kpn heeft dus geen rekening gehouden met een opzegtermijn.

Nee, helaas niet. 

Dat is toch altijd zo bij mijn weten… Je abonnement wordt stilzwijgend verlengd met een maand opzegtermijn als er geen einddatum meer zichtbaar is in jouw.. Mijn provider.

Dit klopt. Providers hanteren altijd 1 maand opzegtermijn, ik ken geen enkele die dit niet doet bij een abonnement. Een prepaid kan wel bijna gelijk over worden genomen. Voor nu dus even afwachten. 


@NT.Sikkes 
Dan koop je maar bij t-mobile een internetbundel. Kun jij weer internetten en vanaf 30 augustus gaat (in de loop van de ochtend) alles via KPN werken. 

Dacht dat Kpn het abonnement meteen overnam omdat ik kon verlengen bij T-mobile en overstapte naar Kpn omdat ik thuis al Kpn heb en mijn vrouw ook een abonnement bij Kpn heeft dus geen rekening gehouden met een opzegtermijn.

@NT.Sikkes 

Heb je nog iets kunnen regelen tot 30 augustus bij t-mobile? 


Nee kon ook niks bijkopen heb nu tot 30 augustus langzaam internet dat wel.


Wat jammer dat je geen losse bundel erbij kon doen, het is voor nu helaas afwachten.