Skip to main content
Beantwoord

Na overstap van Odido naar KPN ben ik helemaal niet meer bereikbaar

• July 2, 2025
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Hallo,

ik ben nieuwe klant en ik stap vandaag van Odido over naar KPN. ik heb een bevestiging per sms ontvangen dat ik overgestapt ben. Alleen ik ben niet steeds niet ‘in de lucht’ en dus telefonisch niet bereikbaar en geen mobiele data internet. 

ik heb meerdere keren mijn telefoon aan en uit gezet en vliegtuig modus aan en uit gedaan en heeft niks geholpen. 

wat ligt dit aan? Graag zsm jullie hulp. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Famous25, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Ik lees dat je je bij Odido ook een e-sim had, bij KPN dus ook. Zou je de e-sim willen activeren als je dit nog niet hebt gedaan? 

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 2, 2025

Beste ​@Famous25 is de sim bij Odido nog actief?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2025

Nee. Op beiden dus niet actief. Ik had overigens bij Odido ook een e-sim. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 4, 2025

Hi ​@Famous25, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Ik lees dat je je bij Odido ook een e-sim had, bij KPN dus ook. Zou je de e-sim willen activeren als je dit nog niet hebt gedaan? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 4, 2025

Dag Alex, inmiddels ben ik geholpen door iemand van de klantenservice. Dank voor je reactie. Deze topic kan wat mij betreft verwijderd worden. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Dag Alex, inmiddels ben ik geholpen door iemand van de klantenservice. Dank voor je reactie. Deze topic kan wat mij betreft verwijderd worden. 

Dankjewel voor de terugkoppeling hier. Mogen wij ook weten wat er aan de hand was, toch de activatie van de e-sim? 

Ik ben uiteraard blij om te lezen dat het nu goed werkt. 🙂