Skip to main content

Goedemiddag,

Op 25 Augustus heb ik mijn contract bij jullie verlengd, dit in combinatie met een nieuwe iPhone 14 Pro. Echter bleek dat hier de accu niet goed van was. Dus heb ik de telefoon op 5 September geretourneerd in combinatie met het formulier dat bij de bestelling in zat, en aangegeven dat ik graag een nieuw toestel zou willen ontvangen. Tot op heden heb ik hier helaas nog geen reactie op mogen ontvangen. 

Zouden jullie kunnen aangeven wanneer ik een nieuwe telefoon kan verwachten.

 

Met vriendelijke groet,

Martijn
 

Hi @Martijn 2604, wat zuur zeg dat het zo onduidelijk is waar je precies aan toe bent 🙁 We zijn een aantal dagen verder, heb je inmiddels iets meer gehoord?

Zo nee, dan kijk ik uiteraard graag even met je mee. Zou je daarvoor je mobiele nummer in willen vullen in je profiel? Heb je wellicht ook een foto van het PostNL verzendbewijs voor me zodat ik die na kan kijken?


Goedemorgen @Maja_ ,

Nee tot op heden helaas niks vernomen, ik heb ondertussen mijn profiel aangepast.
In de bijlage het verzendbewijs van PostNL.
 
Met vriendelijke groet,

Martijn

 

 


Bedankt @Martijn 2604, de track en trace geeft aan dat het pakketje op 8 september bezorgd is, dus het retourneren had al lang verwerkt moeten zijn. Wat ik vervolgens bij ons in de systemen terug zie, is dat er een onderzoek is opgestart bij PostNL, wat in zou houden dat het pakket met je toestel ‘kwijt’ is geraakt. Ik ga even kijken of ik hier meer over kan achterhalen want dit is wel heel erg onhandig zo ☹️


Ik verwacht er morgen meer over te kunnen vertellen @Martijn 2604, ik kom er hier op terug zodra ik nieuws voor je heb!


Goedemorgen @Maja_ , 

Alvast bedankt, wachten we dat even af.

 

M.vr,gr,

 

Martijn


Ik heb nieuws @Martijn 2604! Het blijkt dat de doos met je toestel leeg binnen is gekomen, oftewel er zat geen toestel in 🤔 Vandaar ook het onderzoek bij PostNL, ondanks dat het pakket wel retour gemeld staat.

Omdat het normale proces bij defecte toestellen hierdoor in de soep loopt (er is immers geen toestel dat retour gemeld kan worden, daardoor kan er ook geen nieuwe worden geleverd) is het over een andere boeg gegooid en is je bestelling helemaal geannuleerd. Dit houdt in dat je nu een nieuwe bestelling kan plaatsen, via MijnKPN, onze klantenservice óf in 1 van onze winkels!


Goedemorgen @Maja_ ,

Dat is zeker vreemd, in ieder geval bedankt voor de hulp en ik zal een nieuwe bestelling gaan plaatsen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Martijn


Graag gedaan @Martijn 2604 en ik ga er van uit dat je ‘nieuwe’ nieuwe toestel wel helemaal goed gaat zijn 😃


Goedemorgen @Maja_ , Ik heb geprobeerd/gekeken om de bestelling opnieuw te plaatsen echter ben ik met het zelfde abonnement wat ik had nu ineens 10 euro in de maand duurder uit. 

Doe ik wat verkeerd, want dit kan toch niet de bedoeling zijn,

 

Met vriendelijke groet,

 

Martijn 


Ik zie dat het inmiddels alsnog gelukt is om een bestelling te plaatsen @Martijn 2604, alvast veel plezier met je nieuwe toestel!