Skip to main content

Ik ben echt radeloos. Ik werk al een paar jaar thuis en moet veel bellen voor mijn werk. Mijn bereik binnenshuis met mobiel was nooit denderend, ik heb wat keren half uit het raam gehangen om een gesprek te voeren. tot ik gewezen werd op bellen met wifi, toen ging het wel redelijk goed. Mijn wifi is prima. Zowel wifi als mobiel is van kpn, mobiel gaat via kpn zakelijk ( abonnement werkgever)

 

Sinds kort heb ik een nieuwe telefoon ( samsung a53) en recentelijk heb ik een software update gehad. Weet niet bij welk van deze 2 veranderingen ik het merkte, maar ik ben opeens weer slecht bereikbaar, bijna alles gaat direct door op voicemail.ik hoor de andere kant vaak krakers en flarden van het gesprek vallen weg en andersom gebeurt t nog vaker. Ik hoor de ander dan wel goed, maar ben ik niet te verstaan. Soms ia een gesprek ook wel goed. Heb het ook zo ingesteld dat mijn telefoongesprekken via wifi gaan, maat hoewel mijn wifi prima is, helpt dat ook niet mee. Kpn wat kan ik doen, wat kunnen jullie voor mij doen?

 

Hi @Cor Ine en welkom op het forum! Inderdaad niet ideaal als de gesprekken zo stroef verlopen. Heb je het toestel al eens herstart sinds dit speelt? Klinkt suf, maar vaak helpt het. Zeker na een update. Zet ook bellen via wifi even uit en weer aan, ik ben benieuwd hoe het dan gaat. 

Meer dan die tips kan ik je niet geven omdat het om een zakelijk abonnement gaat. Ik kan de abonnementsgegevens daarvan niet opvragen, dat kan ik alleen voor consumenten. Je kunt je vraag wel op ons zakelijk forum stellen als mijn tips het niet oplossen!Â