Skip to main content

Mijn kpn-contract loopt af op 21 mei, en dan wil ik het contract wijzigen en ontdekken dat de naam in de Kpn-app niet hetzelfde is, ik wil dat je mijn naam terugzet.

Hoi @yuming yang 

Via Mijn KPN (direct via internet) kun je na het inloggen met jouw KPN-ID de naam van jouw KPN-ID aanpassen. 
 

Ik verwacht dat dit direct daarna ook zichtbaar wordt in de app. 


Hoi,

Niet,dat kan echt niet.Bank kan veranderen, adres kan ook, maar de naam kan niet.


Nou @yuming yang ,

Dat heb ik zelf toch echt ook gedaan. 

 

Klik rechtsboven in Mijn KPN (via internet) op profiel; 

Dan gegevens wijzigen. 

Voorletters, tussenvoegsel, achternaam en zelfs jouw geslacht kun je wijzigen…….

 

 


Ik heb al gedaan ,kan echt niet:rolling_eyes:


Hoi @yuming yang, welkom! Je hebt gelijk, de naam van de contractant kun je niet zelf aanpassen in de MijnKPN. Het enige wat je, qua naam, kunt aanpassen is de tenaamstelling van je KPN ID. Da's een subtiel verschil :)

Wil jij je forumprofiel invullen en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Vul de voornaam en achternaam velden in zoals het moet zijn. Geef in het veld ‘persoonlijke opmerking’ even aan, ter verificatie, wat je nu als naam ziet in je MijnKPN. Dan ga ik vervolgens kijken of ik dit kan aanpassen, of dat hiervoor een contractsovername proces nodig is.


@Erik_

De vraag gaat over de getoonde naam in de app. Niet over de contractsnaam. 

Bij mij stond ook eerst de naam vermeld van mijn partner. ik heb die getoonde naam in mijn KPN-ID kunnen aanpassen naar mijn naam. Zo zie ik ook bv hierboven in het forum nu mijn eigen naam staan, nadat ik ben ingelogd via Mijn KPN.-ID. Dat de contractnaam anders is, dat doet er niet toe.

Bij mij is de nu getoonde naam (mijn naam dus...) dus bewust anders dan de contractsnaam. 


Ligt er net aan waar de klant kijkt. Ik vermoed ook wel dat Yuming naar het KPN ID profiel heeft gekeken, en dat het dus inderdaad om de tenaamstelling van het KPN ID gaat. Maar, omdat Yuming het ook heeft over zijn bijna verlopen contract, kan ik niet uitsluiten dat hij heeft gekeken bij de Persoons- en betalingsgegevens. Vooral ook omdat hij daarna aangeeft dat hij alleen bankrekening en adres kan wijzigen. En wat daar staat is wel de naam contractant. En als die gewijzigd moet worden, wordt het ingewikkelder.

 

Dus:

Wijzigen KPN ID naam:

Klik rechtsboven in Mijn KPN (via internet) op profiel; 

Dan gegevens wijzigen. 

Voorletters, tussenvoegsel, achternaam en zelfs jouw geslacht kun je wijzigen…….

 

Wijzigen naam contractant:

  • Kan via de klantenservice als het gaat om kleine aanpassingen
  • Moet via contractsovername als het echt om de hele naam gaat