Skip to main content

Ik kom aan in Turkije en zie ineens 2 sms’jes. 1

met 80% verbruikt en 1 met 100% verbruikt. Ben alleen nog maar geland. 
60,50 weg!! 
Waar is die extra bescherming? Heb nooit iets aangepast. Hoe had ik deze kosten voor kunnen zijn? 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Is dat met Vodafone ook zo ?

Ik begrijp dat bij hun het vrij uit eigen bundel is in Turkije.

 

Klopt, bij Vodafone zit Turkije in het EU-tarief dus in je bundel.


Schandalige gang van zaken en de kassa van KPN rinkelt flink.

Dank je wel Ferry, ik ga overstappen naar Vodafone


Hoi Martine,

 

in ben even benieuwd of jij uit coulance nog wat hebt terug gekregen van KPN. Wij hebben nu namelijk dezelfde situatie hier bij de hand. 
 

Groetjes Esther 


Wij hebben nu namelijk dezelfde situatie hier bij de hand. 

Jij ben het zoveelste slachtoffer van het ontbreken van de functionaliteit om data-roaming buiten de EU te blokkeren zonder dat data-roaming binnen de EU uitgezet hoeft te worden.

Ik heb KPN in de afgelopen jaren tientallen keren gevraagd om deze functionaliteit beschikbaar te stellen maar nog altijd heeft KPN geen actie ondernomen en daar ben jij nu helaas ook tegenaan gelopen.

 

Beste KPN, Hoe vaak moet ik nog smeken om data-roaming buiten de EU standaard te blokkeren en de functionaliteit te bieden waarmee de abonnee zelf in staat is data-roaming buiten de EU aan en uit te zetten.

Neem een voorbeeld aan Simpel, die kunnen dat blijkbaar wel.

 


3 aug 2023 rekening gehad… kpn rekent 2x60.50 euro voor internetten in het buitenland, vreemd omdat we 11 dgn op de wifi van het hotel zaten, in het vliegtuig de vliegtuigstand hebben gebruikt, en al op het vliegveld in alanya onze (4x) mobiele internet hebben uitgezet… toch maar eens belken naar de klantenservice vandaag, mederwerker ging eea uitzoeken,… na 20 min verbinding verbroken,.. gaat KPN nu zo met vaste klanten om die al jaren met 4 mobiele abbo’s internet tv en bellen hebben!…ben helemaal klaar met heel dat KPN .😡. deze week orienteren op een andere provider!!!!

 


Waarschijnlijk heb je die kosten al binnen een paar minuten op het vliegveld van Alanya gemaakt. Het is nl. 24 MB wat € 2,50 per MB kost. En 24 MB is echt helemaal niks, als er een paar app berichten of snaps binnen komen dan zit je daar volgens mij al aan. Wij hebben er een officiële klacht van gemaakt (hadden met 6 mobiele telefoons binnen 5 minuten al zo’n € 200 aan extra kosten). Uiteindelijk hebben we de helft hiervan terug gekregen. Succes, hopelijk wil KPN ook een gebaar richting jullie maken.  


3 aug 2023 rekening gehad… 

Ook jij bent helaas één van de vele vele slachtoffers van het ontbreken van de functionaliteit om data-roaming buiten de EU te blokkeren zonder dat data-roaming binnen de EU uitgezet hoeft te worden.

Ik heb KPN in de afgelopen jaren tientallen keren gevraagd om deze functionaliteit beschikbaar te stellen maar nog altijd heeft KPN geen actie ondernomen en daar ben jij nu helaas ook tegenaan gelopen.

 

Beste KPN, Hoe vaak moet ik nog smeken om data-roaming buiten de EU standaard te blokkeren en de functionaliteit te bieden waarmee de abonnee zelf in staat is data-roaming buiten de EU aan en uit te zetten.

Neem een voorbeeld aan Simpel, die kunnen dat blijkbaar wel.