Skip to main content

Mijn internet valt al sinds 30 mei uit. Soms werkt deze weer door de telefoon op vliegtuigmodus te zetten en deze weer uit te zetten zodat de telefoon weer het netwerk zoekt. Dit kost wel extra batterij capaciteit en dus 2x per dag opladen en batterij verliest zijn vermogen. Is er zicht op einde van netwerkissues? 

Hi @Hali1981, welkom hier. 

Ontzettend vervelend dat je hier last van hebt. Er zijn wel een paar dingen die je zelf kunt proberen:

  1. Zet je toestel uit en weer aan.
  2. Plaats de simkaart in een ander toestel om te zien of het daar wel werkt.
  3. Stel de netwerkinstellingen opnieuw in via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen' als dit om een iPhone gaat. 

Helpt dit niet? Bel dan onze klantenservice op 0800 - 0402 om een melding voor de technische dienst te maken. Dit is belangrijk. Vertel zoveel mogelijk over je probleem: wat je ervaart, hoe lang al, waar precies, en wat je al geprobeerd hebt. Zo kan de technische dienst sneller helpen en houden ze je op de hoogte van je melding. Weet dat het onderzoek loopt, en als je een melding aan laat maken, hoor je het zo gauw er nieuws en/of een oplossing is.


Toevallig een iPhone 11, 12 of SE?


Hi Alex, ik heb de iPhone 12 al meerdere malen aan en uit gezet, dat heeft niet geholpen. Netwerkinstellingen  opnieuw instellen, leek te helpen maar niet voor lang, een dag of 2. 
Ik heb de melding al gemaakt. 


Reageer