Skip to main content

Ik heb ook sinds enkele weken problemen met internet en heb een iPhone 11.  Vooral in AMS was het bereik heel slecht. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

Hi Geeta. Als je last hebt van verbindingsproblemen, zijn er een paar dingen die je zelf kunt proberen:

  1. Zet je toestel uit en weer aan.
  2. Plaats de simkaart in een ander toestel om te zien of het daar wel werkt.
  3. Stel de netwerkinstellingen opnieuw in via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Helpt dit niet? Bel dan onze klantenservice op 0800 - 0402 om een melding voor de technische dienst te maken. Vertel zoveel mogelijk over je probleem: wat je ervaart, hoe lang al, waar precies, en wat je al geprobeerd hebt. Zo kan de technische dienst sneller helpen en houden ze je op de hoogte van je melding. Weet dat het onderzoek loopt, en als je een melding aan laat maken, hoor je het zo gauw er nieuws en/of een oplossing is.


Hi Geeta. Als je last hebt van verbindingsproblemen, zijn er een paar dingen die je zelf kunt proberen:

  1. Zet je toestel uit en weer aan.
  2. Plaats de simkaart in een ander toestel om te zien of het daar wel werkt.
  3. Stel de netwerkinstellingen opnieuw in via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Helpt dit niet? Bel dan onze klantenservice op 0800 - 0402 om een melding voor de technische dienst te maken. Vertel zoveel mogelijk over je probleem: wat je ervaart, hoe lang al, waar precies, en wat je al geprobeerd hebt. Zo kan de technische dienst sneller helpen en houden ze je op de hoogte van je melding. Weet dat het onderzoek loopt, en als je een melding aan laat maken, hoor je het zo gauw er nieuws en/of een oplossing is.

Beste Alex, zoals ik al in mijn bericht heb aangegeven heb ik alles al geprobeerd wat jij nu voorstelt. Het zou fijn zijn als ik geen automatische bericht krijg maar daadwerkelijk een mededeling wanneer dit opgelost is. Ik heb nu een abonnement waar ik geen gebruik van kan maken. Dit geldt ook voor mijn moeder die ook een klant is van KPN en een iPhone 11 heeft.   
 

Bellen met jullie heeft weinig zin blijkt uit de verschillende community berichten gezien jullie blijkbaar niet op de hoogte zijn van jullie eigen problemen en je aan je script houden. 
 

Graag zie ik een bericht van je tegemoet met een oplossing of de planning is hoe jullie dit gaan oplossen. 


Hoi @Geeta 

Het is belangrijk dat je een ticket laat aanmaken voor de technische dienst, door een medewerker van de telefonische klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402.

De technische dienst zal jouw (en je moeder) op de hoogte houden, en je voorzien van informatie, ook als er een oplossing is voor het huidige probleem.
Daarnaast is deze ticket ook belangrijk, voor een compensatie van je abonnementskosten gedurende de periode dat je weinig tot geen gebruik kon maken van je KPN mobiel abonnement, in samenwerking met je iPhone 11.

Je kunt ook direct de storingsdienst (technische dienst) van KPN bellen, daar zitten 24 uur per dag en 7 dagen per week medewerkers voor storingen en problemen.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik heb een storing.

Het probleem is momenteel nog steeds in onderzoek, waardoor de moderators nog niets kunnen vermelden over het probleem zelf en een oplossing.


Reageer