Skip to main content

Beste,

Ik heb al enige tijd problemen met het internet op mijn Iphone 11. Ik kan me niet goed herrinneren since wanneer dit is begonnen, maar ik denk 1 jaar terug, en met de tijd wordt het steeds slechter.

Ik heb meerdere artikels gevonden op jullie website over hetzelfde probleem.

Kan ik geholpen worden?

Ik heb mijn Iphone 3.5 jaar geleden bij jullie aangeschaft.

Fijne dag!

Esmee

Wellicht heb je hier op het forum al gezien dat er veel meldingen zijn over problemen met de iPhone en Samsung @Esmee van Leeuwen 

Het enige wat je nu kunt doen om is contact opnemen met 0800-0402 en een ticket aan laten maken. Mocht je een medewerker treffen die niet van de probleem op de hoogte zegt te zijn of het aanmaken van een ticket niet (meer) nodig vindt, blijven aandringen of de verbinding verbreken en meteen terugbellen. Wellicht tref je dan een medewerker die wel een ticket aanmaakt. Na de aanmaak van het ticket is het probleem niet opgelost maar begint het wachten en moet je eindeloos geduld hebben. Het probleem speelt pas een maand of vier. Als dank voor het bellen en het wachten, moet je wel je abonnement blijven betalen. 

Het laten aanmaken van een ticket is echt belangrijk om na oplossing van dit probleem in aanmerking te komen voor compensatie van de abonnementskosten.

Succes!


Heb al zeker 2 maanden problemen met mobiel bereik iPhone 11. Ik probeer nu al weken een ticket aangemaakt te krijgen. Dat lukt dus niet ‘wegens drukte’. Het is toch te gek van woorden dat

  1. KPN klanten niet actief informeert over deze problemen met mobiel bereik
  2. Als je met de helpdesk contact legt dat ze in eerste instantie zeggen dat het aan je telefoon of simkaart ligt (en een nieuwe kaart opsturen)
  3. Dat je via een artikel van RTL zelf inbrengt dat het een probleem van KPN is. https://www.rtl.nl/nieuws/economie/artikel/5460271/kpn-storing-mobiel-internet-4g-5g-apple-iphone-11-iphone-12-samsung
  4. Dat de helpdesk dan toegeeft en zegt dat je een vergoeding kunt krijgen
  5. Dat zij een ticket voor de technische dienst zeggen aan te maken
  6. En dat je dan na enige tijd een sms krijgt dat ze er niet aan toekomen en dat je moet bellen als je nog steeds problemen hebt

Verbijsterd


Je bent niet de enige die dit met verbijstering aanschouwd. Misschien dat zich nog een moderator meldt @liemeij. Die zal - met overigens de beste bedoelingen - met het mantra komen, dat je de Klantenservice moet bellen, de klantenservice een ticket móét aanmaken, het vanwege drukte het ‘enige’ tijd kan duren, voordat er een reactie komt, maar inhoudelijks niets kan (of mag) toevoegen en daarmee (namens kpn) een brevet van onvermogen afgeeft.

 


Dank voor je reactie. Ja inderdaad. Deze mantra kennen we inmiddels. Dat maakt het extra zuur.  Evenals alle ‘blije’ gemarketeerde mails, appjes,  berichtjes van helpdesk-, webcare en communitymedewerkers. Die het alleen maar erger maken, want totaal geen gevoel van enig klantrespect en inlevingsvermogen.

Dit alles in volle blijheid van communicatie, terwijl de basisfunctie - bereik realiseren voor toegang tot informatie en communicatie-  niet orde is.

 


Bedankt voor jullie reacties! KPN bellen heb ik inderdaad eerder geprobeerd, maar kwam ik niet verder. Slecht geinformeerd en slechte service.

Weten jullie of deze internet problemen zich alleen voordoen bij Iphone 11 of ook andere versies?


Ook andere versies. In iedergeval iphone 12 en bepaalde niet nader benoemde modellen samsung - volgens webcare kpn

 

je kunt het ook lezen in artikel van RTL nieuws

https://www.rtl.nl/nieuws/econ

via dit artikel kwam ik notabene achter. Na 2 weken bellen met kpn, apple, bezoek van repairwinkels, nieuwe simcard en gelukkig geen aankoop van nieuwe batterij wat ook in aanvang door kpn werd geadviseerd.


Reageer