Skip to main content

Geachte heer mevrouw ,

Hierbij deel ik u mee dat ik niet me eens ben met de Factuur van deze maand. 

Want het kosten voor het Abonnement en het toestel termijn alles bij elkaar komen uit het bedrag van € 31,50 zo heb ik het Abonnement afgesloten bij mobiel.nl in het Factuur staat het bedrag van € 32,50 voor Abonnement en € 10,00 voor het toestel Dus komt het bedrag van € 42, 50 uit in plaats van € 31, 50. DUS IK dat u graag het Factuur correct maken van 14-03-2020 Tot 31-03-2020 en ook van 01-04-2030 Tot 30-04-2020 . Ik ben het aansluiten kosten niet vergeten 

Is alles duidelijk voor u ?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,

Hoogachtend,

Heer/ H.A.E.Arafa 

*******

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Hoi @hamdy abo mazen 64 en welkom op het forum! Ik zie dat je hier inmiddels telefonisch contact over hebt gehad met mijn collega's en dat je via die weg uitleg hebt gekregen. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het hier gerust weten! Wil je dan ook je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De cijfers van het IBAN kun je in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Dan kijk ik met je mee! :slight_smile:


Reageer