Skip to main content

Ik ben van een andere provider overgestapt naar KPN .

Ik ben niet bereikbaar op mijn 06 nummer en kan zelf ook niet bellen.

Heb al een nieuwe simkaart gekregen en ben inmiddels gewisseld van 06  nummer maar dit loste het probleem niet op. 

 

Zouden jullie eens willen kijken of er technisch is fout gaat en het vanuit de techniek opgelost kan worden. ik wil het liefst niet nog een keer switchen van 06 nummer.

 

Met vriendelijke groeten 

Matthijs

Inmiddels werkt de simkaart van je oude provider niet meer… oftewel, de maand opzegtermijn daar is verlopen en de overstap datum is geweest? Eerder dan na die maand opzegtermijn bij je oude provider kan kpn het nummer ook niet overnemen.

Verder is het absoluut het snelst opgelost in een kpn winkel. Actie en handeling volgen elkaar daar meteen op. Via internet gaat er steeds 1 of meer werkdagen overheen.

Dichtstbijzijnde winkel http://kpn.com/winkel .


nummer is al over op het kpn netwerk internet en SMS werkt. gewoon. enkel bellen en gebeld worden werkt niet. 


Via een winkel wordt dit toch echt het allersnelste opgelost. 

Die medewerker kan ook direct de instellingen van je telefoon in onder andere de bel app inzien. 


Hoi @Destevigehand en welkom hier op ons forum!

Wat is op dit moment de stand van zaken? De snelste manier om dit opgelost te krijgen is door even te bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 

 

Via een winkel wordt dit toch echt het allersnelste opgelost. 

Die medewerker kan ook direct de instellingen van je telefoon in onder andere de bel app inzien. 

Ook een goede tip!