Skip to main content

Helaas vorige week in aanraking gekomen met het koeriersbedrijf Reviva, wat een aanfluiting is dit bedrijf. Gezien de vele negatieve ervaringen en reacties van mensen, hoelang gaat KPN nog samenwerken met dit bedrijf ?

Er zijn genoeg “kleine” koeriersbedrijven die wel aan de verwachtingen kunnen voldoen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Zo te horen heb je een nare ervaring gehad, @Barry88. Wat is er precies gebeurd? Heb je nog hulp nodig? 


Excuses voor de late reactie @Bart_ 

ik had een afspraak gemaakt met Reviva voor een bezorgmoment, deze heb ik geselecteerd op een donderdag tussen 18-21u leveren, avond ervoor kreeg ik een bevestiging van het bezorgen, dit is alleen tussen 16.54u en 18.54u. Hierop heb ik Reviva gebeld en zij wisten mij te verzekeren dat ik als laatste op de route stond, dit zou betekenen dat ik rond 18-18:15u geleverd zou krijgen, ik ben zelf niet eerder als 18u thuis en moest het persoonlijk aannemen. Om 16.33u kreeg ik een sms dat de bezorger over 25 min zou arriveren, hierop direct Reviva gebeld, krijg ik een bandje te horen dat ze gesloten zijn, en dat ze open zijn: maandag t/m vrijdag van 08.30u - 17u, ik belde om 16.35u. Kpn klantenservice gecontact, deze konden niks voor mij betekenen omdat dit door een externe partij (Reviva) geregeld wordt. Ik kreeg nadat de bezorgen geweest is, een sms met een ander telefoon nummer erin om een nieuwe afspraak te maken, dit nr gebeld , met het vriendelijke verzoek zich aan de afspraken te houden (leveren tussen 18-21u) , dit was voor die dag niet meer mogelijk. Bezorger gecontact, maar ook die was niet voor reden vatbaar (...)  klantenservice Reviva scheept je af met, ja het is niet anders kan gebeuren.  Al met al een waardeloos flut bedrijf. 

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


@Barry88 Typeringen zoals je deze gebruikt voor de medewerker van Reviva wil ik niet op dit Forum (en elders) zien. Ik heb dit dan ook weggehaald. Ik ga er vanuit dat je een andere afspraak hebt kunnen maken en dat het toestel inmiddels in je bezit is? 

 


Reageer