Skip to main content
Vraag

Niet tevreden met afhandeling slecht bereik iPhone SE

• 29 januari 2025
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Sinds een update is de mobiele dataverbinding op mijn iPhone SE dramatisch verslechterd. Net als bij veel anderen. Ik heb dit maanden geleden bij KPN gemeld, maar kreeg geen enkele reactie of oplossing. Bellen of mailen met de klantenservice bleek onmogelijk.

Nu, maanden later, krijg ik ineens bericht dat mijn toestel onderzocht moet worden, terwijl Apple dit al heeft gedaan en geen defect heeft vastgesteld. Het probleem zit duidelijk in de KPN-dienstverlening, maar er wordt niets aan gedaan. 

Deze slechte service is onacceptabel. 

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15172 reacties
  • 30 januari 2025

Hoi ​@Daan van Beers, welkom op onze community, het heeft helaas even geduurd voordat er een oplossing was voor dit issue. Je toestel opsturen is hier wel de juiste oplossing voor. Meer informatie daarover staat in het bericht dat je gehad hebt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 31 januari 2025

Ik krijg mijn geld terug, dat is fijn. Maar dat jullie zo onbereikbaar zijn voor vragen zit me echt dwars. Is dat de nieuwe status van de consument? Ik heb meermalen gebeld en telkens liep ik tegen een muur. Onder tussen pompen jullie wel geld in marketing om nieuwe klanten te werven. Zorg een beetje voor de bestaande klanten zou ik zeggen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 31 januari 2025

Laatste opmerkingen, dan heb ik hier wel genoeg tijd aan besteed. Apple, dat is een bedrijf waar jullie qua klantenbehandeling iets van kunnen leren. Bel ze eens, je zal het merken. Zij hebben mijn toestel dat geen garantie meer had zonder mokken op afstand uitgelezen. Er was niets mis. En in het mailtje dat ik kreeg geen woord van excuses!! Dat zal vast bedacht zijn door de juristen, opdat anderen geen claims kunnen maken.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15172 reacties
  • 3 februari 2025

Bedankt voor je terugkoppeling Daan! Dit is een ingewikkeld issue maar daar moet je als klant natuurlijk geen last van hebben.
Excuses daarvoor, dit had zeker beter gekund.

Reageer