Skip to main content

In oktober vorig jaar kreeg ik een aanbieding omdat ik heel lang klant ben bij KPN. Ik zou iPhone 14 pro Max aanschaffen en mijn oude iPhone 12 mini , een jaar oud, inleveren en ik zou € 363,00 maximaal, het moest eerst beoordeeld worden of het in goede staat was. Opgestuurd naar Recommerce, en ik kreeg twee weken later mijn geld terug , dat was €288,00 , wat is aan de hand? Recommerce betaalt maximaal aan de klant en de overige €75,00 komt van KPN, zei de medewerker van Recommerce. Ik heb een klacht ingediend bij KPN vanwege het niet ontvangen van mijn bonus van €75,00. Gisteren, inmiddels 3 maanden later, zei de KPN medewerker doodleuk dat ik geen bonus krijg vanwege ik te laat was. De aanbieding van die € 75,00 liep tot 4 oktober en ik had op 12 oktober mijn iPhone 14 pro Max besteld. Ik vind een oplichterij, wie heeft het zelfde meegemaakt?

Hallo @Ries en co, welkom op het forum. Ik begrijp dat je hier ontzettend van baalt!

De acties zijn inderdaad geldig als je binnen een bepaalde periode een bestelling plaatst, val je daarbuiten dan doe je helaas niet mee aan de actie. Ik kan daar helaas niks aan veranderen. 


Ik werd op de hoogte gehouden om de actie mee te doen. Er werd niks gezegd over dat ik na de actie datum , anders deed ik het niet 


Dat stukje begrijp ik ook. Ik kan de situatie helaas niet veranderen, alleen de tip geven om altijd de actievoorwaarden door te nemen. 


Je kan achteraf wel zeggen, dat ik de actievoorwaarden moest nalezen. Tijdens het telefoongesprek werd het gezegd,  ik ging vanuit dat hij dan de waarheid spreekt. 


Goedenavond,

via deze weg wil ik graag mijn ongenoegen uitten over de afwikkeling van de inruil actie van KPN via recommerce.

Dramatische communicatie of eigenlijk niet, onzekerheid en onduidelijkheid over de uit te keren bonus. 
 

beste Kpn, als je je klanten meeneemt in een service zorg er dan voor dat alles netjes verloopt en als dat niet zo is. Stop dan met het aanbieden van een dergelijke service. Inmiddels hebben we een bedrag van €40 ontvangen maar is de bonus, ondanks het insturen van 3 keer de benodigde informatie niet ontvangen, het is onduidelijk of het überhaupt komt. 
 

wat kan kpn in deze voor ons betekenen. Het verwijzen naar het e-mail adres is geen service dat lost niets op. Kan ik de bonus via kpn rechtstreeks opvragen?

 

ik hoor het graag.

mvg,

Esther Kramer


Hallo Esther, ik ben het helemaal met je eens dat KPN eindverantwoordelijk is voor een goede afhandeling van de actie. Recommerce degradeert je telefoon tot een belachelijk laag bedrag, betaalt veel mensen hun bonus niet uit en heeft zo een goede deal. Ongelofelijk dat er gezegd wordt dat KPN hier niets mee kan. 


Ook ik heb mijn iPhone 12 laten taxeren in een kpn winkel, conclusie 380 euro met bonus 67 euro, Eindresultaat 180 euro toestel bonus 67 euro, Je wordt belazerd waar je bij staat. Je toestel terug vragen, zodat je hem particulier kunt verkopen, dat gaat niet. En het beste antwoord werkt bij ……….


Ook ik heb mijn iPhone 12 laten taxeren in een kpn winkel, conclusie 380 euro met bonus 67 euro, Eindresultaat 180 euro toestel bonus 67 euro, Je wordt belazerd waar je bij staat. Je toestel terug vragen, zodat je hem particulier kunt verkopen, dat gaat niet. En het beste antwoord werkt bij ……….

@HGJM Waarom kan je hem niet terugkrijgen?

Op de website staat duidelijk dat als je niet akkoord bent met de inruilwaarde je het toestel weer terugkrijgt: https://www.kpn.com/telefoon-inruilen.htm

Als je er particulier meer voor kan krijgen dan de geboden inruilwaarde en de bonus bij elkaar dan ga je toch niet akkoord.


Geen inspraak gehad en heel snel het geld gestort, 


Als je niet akkoord bent gegaan dan zou je het toestel alsnog kunnen terugeisen.
Dat ze al geld gestort hebben maakt daarbij echt niets uit, dat kunnen ze dan weer terugvragen.


Beste Mensen 

ik wacht al bijna 2 jaar is toch fijn of niet 

niks geen reactie meer wel dat er 300 uitbetaalt zou worden 

maar nee service na de koop is bar slecht

johan


Welkom bij de club van klanten ….die er ook ingetrapt zijn…. Mensen die er op reageren met een voor kpn gunstig antwoord krijgen hiervoor punten en stijgen in de ranglijst… dus heeft geen zin om op het forum te klagen.


dit kreeg in terug 


     

Sabrina (Reprise Recommerce)

15 mrt 2024 15:10 CET
Goedendag,
 
Het spijt me echt van de situatie.
 
Helaas hebben we je factuur niet ontvangen zoals gevraagd om je bonus te valideren.
 
Je bonusbestand is verlopen op 14 mei 2023.
 
Met vriendelijke groet,
Sabrina
 

dus verlopen ? ja dacht het niet . oplichters 


Dat zeg ik …….


Reageer